Reklama

Reklama

Náhodné setkání nadějného spisovatele Briana s okouzlující Francouzkou přeroste ve vášnivý milostný vztah. Má to ale háček. Ona je vdaná a může se s ním scházet jen na dostaveníčka v hotelu mezi pátou a sedmou hodinou večer. Před hotelem St. Regis na Manhattanu se nadějný mladý spisovatel Brian (Anton Yelchin) poprvé setká s Arielle (Bérénice Marloheová), kultivovanou manželkou francouzského diplomata. Přestože je Arielle starší, vdaná a má dvě děti, Brian jí zcela podlehne a oba se spolu začnou scházet na odpolední dostaveníčka. Brian se tím dostane do rozporu nejen se svými tradičními hodnotami, ale i s rodiči (Frank Langella a Glenn Closeová), kteří se s touto zprávou jen těžko vyrovnávají. Jenže Brian je v tom až po uši. Čím hlubší je jejich vzájemná láska, tím víc Brian touží po tom, aby spolu začali trávit delší čas, než jen mezi pátou a sedmou hodinou večer. Oba milenci jsou záhy postaveni před nejdůležitější rozhodnutí svého života. Emocionálně silný debut scenáristy a režiséra Victora Levina ukazuje, jak těžké je bojovat za lásku, když se všechno staví proti vám. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (95)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Veľmi podivná, ale nakoniec celkom pútavá romanca. Hoci príbehom s neverou nefandím, lenže dnes už 99% romantických filmov je postavených práve na nevere. Až sa pýtam, či to bolo aj tu až tak nevyhnutné. A či ten podvod nemohol byť zahraný trocha inak. Ťažko súdiť, ale zaujala má celá tá poetika a Bérénice Marlohe je uhrančivá femme fatale. ()

joehot 

všechny recenze uživatele

Netuctová, moc dobře napsaná romantická dramedie, která svou neotřelostí poměrně baví... Závěr sice neudrží nastavenou laťku, ale překvapení tuze příjemný. Bérénice naprosto uhrančivá, Anton standardně fajn, bavil i Lambert Wilson (jako skoro vždycky, ten chlap by mohl charisma prodávat po igelitkách). ()

Reklama

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

Zhruba od chvíle, kdy se na scéně vystřídají reálné osobnosti maestra Alana Gilberda, Juliana Bonda a Daniela Bouluda, to naprosto přestalo vzbuzovat zdání, že půjde o nejapnou, topornou repliku Pornografického vztahu, a začne to být fenomenální, důvtipná i krutá jízda životním časem a chápání (se) svých příležitostí, plná překvapivých, byť srozumitelných obratů. (Ne všichni to mají tak snadné jako rodiče našeho hrdiny.) Všechno, co by mohlo být povrchně vytýkatelné, tu má svůj hlubší šarm, smysl nebo vtip, nezřídka i vše z toho najednou. Kromě těch prvních asi dvaceti nesnesitelných jsem pak už milovala každou další minutu. *** Pro ty, kdo si chtějí zařídit zvlášť silný večer (týden, měsíc, život): pusťte si po sobě Pornografický vztah (1999), Stvořeni pro lásku (2000) a tohle. Případně do toho ještě zamíchejte Punch Drunk Love (2002). A jestli nepuknete a nepřerodíte se stonásobně odvážnější a živější, tak vás nechci nikdy potkat a nic s vámi mít. *~ ()

evanka 

všechny recenze uživatele

Tak trochu jiný romantický film postavený hlavně na zajímavých dialozích. Hlavní ženská postava měla opravdu kouzlo. Sympatický, milý film, u kterého to už už vypadá, že zase směřuje ke klasickému filmovému klišé a happy endu, ale nabere nakonec úplně jiný směr a o to víc je to pak celé uvěřitelnější a realističtější. Trochu sentimentální, trochu smutné, ale zůstane v konečném výsledku dobrý pocit. Bod k dobru i za soundtrack. ()

angloumene 

všechny recenze uživatele

Naneštěstí mě Od pěti do sedmi víc iritovalo než bavilo. Ploché postavy, tuctový příběh, nezáživní herci a prazvláštní styl filmu (roztřesená kamera ve mě navozovala pocit telenovely) dohromady nevěstí nic dobrého. Navíc se ve filmu neobjevilo nic, co by tehle nesourodý mix někam pozvedlo, takže za mě se jedná o čistý podprůměr. ()

Galerie (79)

Zajímavosti (7)

  • Zajímavé nápisy na lavičkách v Central Parku hledala Levinovi skupina stážistů. Režisér z nich vybral asi 30 a ty pak byly nafilmovány v poslední den natáčení. (Tonula)
  • O příběhu říká jeho režisér, že by ho nikdy nenatočil, kdyby se mu nenarodily děti. Teprve potom pochopil, že je možné dát přednost vztahu s dětmi před životní láskou. (Tonula)

Reklama

Reklama