Režie:
Kurt HoffmannScénář:
Günter NeumannKamera:
Richard AngstHudba:
Franz GrotheHrají:
Liselotte Pulver, Harald Leipnitz, Vivi Bach, Hannelore Elsner, Paul Esser, Erich Fiedler, Monika Zinnenberg, Gila von Weitershausen, Klaus Schwarzkopf (více)Obsahy(1)
Poslední díl spessartské trilogie. Strašidla se vrací z vesmíru a přistávají u zámku, kde naleznou nešťastnou Anneliese (Liselette Pulver). Její snoubenec právě upřednostnil manévry před svazkem s ní. Strašidla nabídnou Anneliese svou raketu, aby ho mohla dohonit. Vinou nehody však putují časem, a ve všech dobách které navštíví, muži váhají mezi válkou a láskou k ženě. (Jezinka)
(více)Recenze (39)
Třetí díl spessartské trilogie je obrovský propad oproti předchozím dvěma dílů. Obzvláště oproti tomu druhému, který dodnes považuji za naprostý filmový klenot. Tohle třetí pokračování je jen trapné natahování, které si v ničem s předchozími díly nezadá. Objeví se tu ještě pár stejných herců, v čele s komteskou. Ovšem i někteří představitelé strašidel jsou již vyměnění. To nejhorší je ale příběh sám o sobě. Zakomponování návratu z vesmíru a následný let do hodně vzdálené minulosti byl hlavní kámen úrazu. Raketou možná chtěli nalákat diváky, přiblížit jim to, čím zrovna svět žil, když se film natáčel. Tedy dobýváním vesmíru. Ale v takových béčkových podmínkách to bohužel nešlo dobře natočit. Ještě horší je ten pokus s atrapou stroje času, kdy strašidla proletí až někam k jeskynním lidem, se kterými si překvapivě povídají jako se svými vrstevníky. Tohle je snad ta nejhorší komedie o cestování časem a bohužel je to myšleno vše opravdivě... o žádnou parodii se nejedná. [955. hodnocení, 39. komentář, 65%] ()
Určitě nejhorší díl celé trilogie, který se od zbylých dvou zcela liší. Strašidla už nejsou taková, jaká je známe, chovají se jinak a největší zklamání pro mě bylo to, že jsou už zase vidět i když ve Strašidlech ve Spessartu byla neviditelná. Stále je to ale velice povedená komedie, která by v dnešní době byla docela vyjímečná tím, že není nevkusná. Spojení s muzikálem je vskutku příjemné a neskutečně zajímavá je i představa budoucnosti lidí v 60.letech. Milý film, který ale nemůžete brát příliš vážně. ()
Zlaté časy ponúkajú toho menej, ako predchádzajúci diel, ale to znamená, že ubudlo nielen humoru, ale našťastie aj pesničiek, ktoré som až zas tak v tejto sérii nemusel. Ten suchý humor tu stále je, predovšetkých v epizóde z budúcnosti, ktorá je tak nádherne wtf, že mi nedá, aby som znova nedal Spessartu štyri hviezdy. Nemeckí televízni notorici mali svojskú imagináciu. Zlaté časy riešia partnerské vzťahy počas vekov a konfrontujú s nimi našu stále peknučkú Liselotte Pulver, aby nakoniec pochopila, že môže byť rada, že žije v "dnešnej" dobe. Príjemné zakončenie série, ktorá má dnes už trochu iný dopad, ako v dobe svojho vzniku, ale ten nový pohľad súčasného diváka považujem skôr za pridanú hodnotu. Kúzlo a niektoré fóry ale nezostarli. ()
Za písničky, čtyři. Když slyšíte "Až zaťukám u dvířek tvých", "Rýnské víno" a další fláky, budete si zpívat spolu se Strašidly. Epizodičnost a směřování nikam ubíjí to, co v jedničce a ve dvojce slavilo úspěch, totiž příběh. Trojka je upřímně řečeno hodně velká kravina, ale režisér Žáček a sólisté z Karlína zachránili mnohé. ()
V posledním díle cestuje " komteska" časem a hledá svého ženicha.Ze všech tří dílů musím hodnotit nejvýše tenhle.Člověk se u něj docela pobaví,hlavně vizí budoucnosti,která se nám v roce 1967 nepřipadala tak strašná.Někdy je i docela pravdivá jako například mírový parlament je podobnost čistě náhodná. ()
Galerie (18)
Photo © Constantin Film DE
Reklama