Režie:
Neil JordanKamera:
Philippe RousselotHudba:
George FentonHrají:
Robert De Niro, Sean Penn, Demi Moore, Hoyt Axton, Bruno Kirby, Ray McAnally, James Russo, Wallace Shawn, John C. Reilly, Jay Brazeau, Elizabeth Lawrence (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Film se odehrává ve 30. letech minulého století během Velké hospodářské krize. Ned (Robert De Niro) a Jim (Sean Penn) jsou dva zlodějíčci, kteří se dostanou na svobodu poté, co nečekaně uprchnou z vězení spolu s vrahem. Oba uprchlíci míří na sever ke kanadským hranicím, které plánují překročit převlečení za kněze. Naneštěstí v jednom pohraničním městě narazí na každoroční procesí. Aby nevzbudili podezření, nechají se tito sluhové Páně odvést do kláštera, kde čekají na svou příležitost. Oba se snaží zůstat v utajení, i když se Ned zamiluje do místí krasavice Molly (Demi Mooreová). (Cinemax)
(více)Recenze (37)
Když pominu velkopanskou přehlídku nesmyslů a kravin, který má film na svým jídelním lístku, zamrzí především absence jakékoli žánrové složky u které bych se já, jako divák chytil. Takové příběhové nic už jsem dlouho neviděl. Člověk by řekl, že Robert se Seanem budou v takovéhle plitkosti čnít jak Mount Everest na Třebonšku, ale jejich obličejové grimasy mně přišli značně nevěrohodné. Kdyby bylo ve filmu alespoň víc Demičky, ale ani tohle tvůrci nezvládli. ()
“Throwback Thursday #14” - Z tvorby režiséra Neila Jordana jsem doposud viděl jen Interview s upírem a dnes mi v rámci throwbacku čekala jeho zapomenutá černá krimikomedie We’re No Angels. Film sleduje osudy dvou vězňů, kteří uprchnou z vězení a jsou okolnostmi donuceni hrát kněze. Tento námět zní sám o sobě celkem zábavně, ale není tomu tak. De Niro se divně pitvoří a vypadá znuděně a Sean Penn je nevýrazný. Nenápaditý scénář nedává hercům výraznější prostor se projevit. Nejlepším momentem filmu jsou asi úvodní útěk z vězení a pak scéna, kdy je De Niro u kováře. Film zaslouženě v kinech propadl, protože na něm není zhola nic zajímavého, ani ta Demi Moore. Shlédnuto na HBO GO. 2* ()
Když se komedie neumí potkat s dramatem. Proč taky fandit dvěma vězňům, u nichž se tvůrci ani nesnaží divákovi naznačit, že se do kárnice dostali nespravedlivě. Ukázat popravu na elektrickém křesle a pak nechat De Nira hláškovat s Pennem, to prostě nejde do sebe. Navíc se to odehrává v roce raz dva a bůhví proč blízko kanadských hranic, kde to vypadá jak na Klondajku po návštěvě Pepka námořníka z Malty...Demi Moore takhle mladá byla fakt nádherná! ()
Pro mě je to pořád, nemohu si pomoc, dost dobrý příběh .. o cestě dvou trestanců za svobodou a následné volbě .. nejdříve z donucení, vlastně i částečně velkým omylem, uváznou před hranicí znamenající volnost - v klášteře, kde je mají za církevní znalce a odborníky na místní světici .. následuje virtuózní koncert v podání mistrů – tenkrát ještě největší filmový chameleón v plné síle : Robert De Niro .. a vůbec ne horší : Sean Penn … plnou palbu dávám i na protest proti zdejšímu nízkému hodnocení ... ()
Asi jsem už dnes potřeboval trochu vypnout, Maják byl přece jen hutný pokoukání. Takže jsem zhruba věděl, do čeho se pouštím a fakt to není biják, skrze kterej bych si měl zamilovat Seana Penna a už vůbec ne Roberta DeNira. Ten tu pro mě byl doslova tragickej, konkrétně za jeho grimasy tomu ubírám minimálně jednu pecku. Ale celý si to zaplatil, tak si to mohl zmastit, to je jeho svatý právo. ()
Galerie (60)
Photo © Paramount Pictures
Reklama