Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Honza Rambousek je svým způsobem sympatický podvodník, který je v podsvětí ceněný jako odborník na zámky, počítače, elektroniku a auta. Je to také nenapravitelný sukničkář, přesto ho ženy milují... Právě mu teče do bot, protože ho má v hrsti mafián Vytloukal kvůli velkým dluhům. Pokud Honza neukradne z galerie obraz Dívky v modrém, tak je s ním amen... Zachrání ho náhoda – do cesty se mu připlete jeho dvojník, středoškolský profesor Richard Prospal, pedant a slušňák k pohledání, a těm dvěma se zázračně změní život. Zatímco si Honza užívá v Richardově kůži doma i ve škole, Richard je pronásledován mafiány, protože mu nevěří, že není Honza. A když se jim do rukou dostane i Richardova dcera Natálka, tak mu nezbývá, než zapomenout na slušné vychování a najít způsob, jak vyzrát na mafiána a jeho gorily a dostat nejen obraz, ale i dceru do bezpečí. Kolotoč překvapivých komediálních situací se roztáčí... (Bioscop)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (285)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,ZAVOLÁM POLICII!"… „A CO JIM ŘEKNEŠ?“ … „ŽES MI UKRADL ŽIVOT!“... /// Kladem je rozhodně nezdiskreditovaný vobsazení (snad sem ještě můžu počítat Koháka). Pak je třeba přistoupit na Sokolovo herectví (dvakrát), taky Nárožnýho (připomíná mi Macha, Šebestovou, paní Kadrnožkovou i Pepana) a přijmout fakt, že zatímco (většinou) při výměně (záměně) osobnosti sledujeme zábavnou hříčku, tak tady máme hovadinu, která ovšem jedním zhlídnutím neublíží. Pro pobavení davů (?) vrhá do špatnýho světla kantory a policajty, ale jestli mají státní zaměstnanci tímhle způsobem pomáhat českýmu filmu, tak nejsu proti! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Vidím se dvakrát. 2.) Stará je zničeho nic spokojená (a já nebyl tejden doma). /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Proč se obsazuje Krainová? Hrát neumí, vtipná není. Tak proč? Někdo z produkce má nějakou speciální motivaci? Jinak taková TV klasika. Sokol hraje Sokola a už mě s tím moc nebaví, scénář by mohl být vtipný, ale nějak se to nepodařilo přenést do rozhýbaných obrázků. Jo a hudba stojí za hovno. Doufám, že se to netočilo za moje koncesionářský poplatky. ()

Reklama

Sfinkter 

všechny recenze uživatele

Začátek absolutní průšvih, poté se děj rozjede a předkládá přirozeně vtipné situace, takže v rámci formátu na české poměry dobrá komedie. Škoda recyklované zápletky s mafiány (většina pokusů v českých filmech vyznívá fraškovitě, již od Perníkové věže po 2Bobule) a prvoplánového obsazování rolí - obsadit například Koháka do role totálního ňoumy je příliš velké klišé - zrovna on je výborný charakterní herec, viz letošní Teorie tygra. Takže vše je o castingu a režisérově odvaze. V Čechách je s kým točit, jen se musí vědět jak. A jen detail pro Enšpígla: když si odváží obraz z Mánesu, tak mají na autě bratislavskou RZ. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Gangsterská ptákovina made in tele tele. Škoda těch přehrávek, nesmyslů a kravin (Nárožný tluče tlusťochovi hlavou o stůl), protože základní nápad je solidní. Jardy nad katedrou si asi všimnul každý. Jitka se Simonou vypadají pořád dobře i po dvaceti letech hraní. A Čtvrtníček pro sychr radši v jiné uniformě a autě :-) ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Mívám dny, kdy u filmů nechci myslet, kdy chci vypnout a nechat se bavit něčím lehkým, pokud možno vtipným. A Dvojníci šli tomuto mému očekávání dlouhou dobu celkem na ruku. Z hlediska žánru a výstavby měli sice zbytečně dlouhé intro, než se Rambousek protnul s Prospalem, byla půlka filmu pryč, ale nic mi tam nijak zvlášť nevadilo a notorické neherectví Simony Krainové se dalo přežít třeba i proto, že tady byl pro změnu o to lepší Miroslav Etzler. S přesunem darebáka Rambouska do Kostelce se dostavila pro mě nejlepší pasáž filmu, kterou jsem si pracovně pojmenoval jako Fakjú pane učiteli 3. V Praze se sice Rambousek tímto způsobem nechoval (do té doby se projevoval jako melancholik, najednou ho bylo všude plno), ale těch pár jeho lapsů na maloměstě působilo mile. Ve stejné době se režie (nebo produkce !?) rozhodla, že budou oba dvojníci vypadat naprosto, ale naprosto stejně (úspora produkčních nákladů nepředstavitelná). Film se ovšem v důsledku toho od té chvíle často stával zmatečným a konkrétně já (ať to nezobecňuji) jsem si několikrát v duchu pokládal otázku, komu že se to tam právě cosi děje. A musel jsem u toho myslet, což je velká chyba, protože u tohoto filmu se přece naopak nemělo myslet vůbec. Pak si totiž člověk může začít pokládat otázky typu: identičtí dvojníci narození půl roku a pár desítek kilometrů od sebe? se stejným hlasem? to byli i stejně cítit, že si je pustily k sobě jejich partnerky? Plus další podobně uštěpačný, pochybovačný otázky, na které neexistují uspokojivé odpovědi, místo toho, abych jen seděl, chroupal pop corn, řehnil se a cítil se fajn. Jo, a to je ten pocit, který se vyjma eskapád v Kostelci nedostavil prakticky vůbec! Ten film má mizernou atmosféru. Je celý nějak podivně prázdný a studený. Osobně bych si myslel, že je v něm málo ruchů a hudby. Možná to ale dělaly ty vulgarity, možná tu bylo jen moc existenciálního dusna, možná už jsem jen nesnesl všechno to pitvoření (Nárožný, Šteindler, Kohák,...). Všechny tyhle výtky padají na hlavu režiséra. Tam vidím v tomto případě největší problém. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (11)

  • V Litoměřicích se natáčelo v ulici Eliášova (sídlo policie), Mírové náměstí, ulice osvobození (trafika), Dům Kultury - Shaker Bar (vyzvednutí dcery) a ulice Dykova (dům Prospalových). Sídlo policie je v ulici Eliášova v Litoměřicích, kde sídlí skutečné velitelství policie pro okres Litoměřicko. (mazuka)
  • V čase 00:00:49 si lze všimnout, že vjezd na nábřeží byl kvůli natáčení střežen policejní hlídkou a znemožněn nataženou páskou. Přitom v předcházejících bližších záběrech žádná páska není. (klukluka)

Reklama

Reklama