Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Honza Rambousek je svým způsobem sympatický podvodník, který je v podsvětí ceněný jako odborník na zámky, počítače, elektroniku a auta. Je to také nenapravitelný sukničkář, přesto ho ženy milují... Právě mu teče do bot, protože ho má v hrsti mafián Vytloukal kvůli velkým dluhům. Pokud Honza neukradne z galerie obraz Dívky v modrém, tak je s ním amen... Zachrání ho náhoda – do cesty se mu připlete jeho dvojník, středoškolský profesor Richard Prospal, pedant a slušňák k pohledání, a těm dvěma se zázračně změní život. Zatímco si Honza užívá v Richardově kůži doma i ve škole, Richard je pronásledován mafiány, protože mu nevěří, že není Honza. A když se jim do rukou dostane i Richardova dcera Natálka, tak mu nezbývá, než zapomenout na slušné vychování a najít způsob, jak vyzrát na mafiána a jeho gorily a dostat nejen obraz, ale i dceru do bezpečí. Kolotoč překvapivých komediálních situací se roztáčí... (Bioscop)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (285)

klukluka 

všechny recenze uživatele

Mívám dny, kdy u filmů nechci myslet, kdy chci vypnout a nechat se bavit něčím lehkým, pokud možno vtipným. A Dvojníci šli tomuto mému očekávání dlouhou dobu celkem na ruku. Z hlediska žánru a výstavby měli sice zbytečně dlouhé intro, než se Rambousek protnul s Prospalem, byla půlka filmu pryč, ale nic mi tam nijak zvlášť nevadilo a notorické neherectví Simony Krainové se dalo přežít třeba i proto, že tady byl pro změnu o to lepší Miroslav Etzler. S přesunem darebáka Rambouska do Kostelce se dostavila pro mě nejlepší pasáž filmu, kterou jsem si pracovně pojmenoval jako Fakjú pane učiteli 3. V Praze se sice Rambousek tímto způsobem nechoval (do té doby se projevoval jako melancholik, najednou ho bylo všude plno), ale těch pár jeho lapsů na maloměstě působilo mile. Ve stejné době se režie (nebo produkce !?) rozhodla, že budou oba dvojníci vypadat naprosto, ale naprosto stejně (úspora produkčních nákladů nepředstavitelná). Film se ovšem v důsledku toho od té chvíle často stával zmatečným a konkrétně já (ať to nezobecňuji) jsem si několikrát v duchu pokládal otázku, komu že se to tam právě cosi děje. A musel jsem u toho myslet, což je velká chyba, protože u tohoto filmu se přece naopak nemělo myslet vůbec. Pak si totiž člověk může začít pokládat otázky typu: identičtí dvojníci narození půl roku a pár desítek kilometrů od sebe? se stejným hlasem? to byli i stejně cítit, že si je pustily k sobě jejich partnerky? Plus další podobně uštěpačný, pochybovačný otázky, na které neexistují uspokojivé odpovědi, místo toho, abych jen seděl, chroupal pop corn, řehnil se a cítil se fajn. Jo, a to je ten pocit, který se vyjma eskapád v Kostelci nedostavil prakticky vůbec! Ten film má mizernou atmosféru. Je celý nějak podivně prázdný a studený. Osobně bych si myslel, že je v něm málo ruchů a hudby. Možná to ale dělaly ty vulgarity, možná tu bylo jen moc existenciálního dusna, možná už jsem jen nesnesl všechno to pitvoření (Nárožný, Šteindler, Kohák,...). Všechny tyhle výtky padají na hlavu režiséra. Tam vidím v tomto případě největší problém. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Hele strejdo, není to takhle trochu trestný někoho unýst?" Tupý bijec Boban, alias slovenský profesor doktor Pálka, mě bavil ze všech nejvíc. On i dement Melichar měl své zábavné chvilky, stejně jako mafián Vytloukal a vlastně celý policejní sbor, takže já jsem se bavil velmi slušně. Jen těm dvojníkům chvilku trvalo než se rozjeli, ale po výměně identit se z toho stala docela slušná jízda, při které mě ke čtvrté hvězdě donutila vynikající scéna ve slovenštině - "Dé jednotka to je radosť pre každého vodiča." ()

Reklama

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Proč se obsazuje Krainová? Hrát neumí, vtipná není. Tak proč? Někdo z produkce má nějakou speciální motivaci? Jinak taková TV klasika. Sokol hraje Sokola a už mě s tím moc nebaví, scénář by mohl být vtipný, ale nějak se to nepodařilo přenést do rozhýbaných obrázků. Jo a hudba stojí za hovno. Doufám, že se to netočilo za moje koncesionářský poplatky. ()

Master19 

všechny recenze uživatele

Po stopadesáté ohraná zápletka funguje zejména díky skvělému Ondrovi Sokolovi. Jeho scénky ze školy jsou výborné, ačkoliv nepřináší téměř nic nad rámec již mnohokrát viděného (od Sestry v akci přes Zkaženou úču po toho "učitele" co má pod tělocvičnou zakopaný kontraband), přesto to opět cvakne. Příběh nestojí za zmínku, ovšem při sledování si nezapomeňte vychutnat prostřední třetinu, protože ta je opravdu pětihvězdičková. Začátek a konec trochu drhnou a nemyslím, že by to bylo kvůli Jakubovi Kohákovi, který se mi tu na rozdíl od Teorie tygra líbil. "Zklamal" nečekaně civilní Čtvrtníček a Nárožný, kterému to nějak nesedlo. Tak či tak, velmi svěží komedie, nevím jestli je to úplně na kino, ale za podívání stojí. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Začátek byl tradičně debilní. Asi jako kdybyste koukali na klasickou českou komedii posledních let. Jenže pak se protnuly životy dvou protagonistů, které v obou případech hrál Ondřej Sokol, a začalo to být upřímně moc fajn. Vtipné, zábavné, místy hodně nápadité a s herci, které mám tak rád. Jen ten Kohák by si tu Spartu mohl sem tam odpustit. Jenže to bych po Sparťanech chtěl asi moc. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (11)

  • Exteriér mafiánského doupěte se natáčel na Malé vodní elektrárně v Praze - Štvanici. Interiér mafiánského doupětě se natáčel v Čističce odpadních vod v Praze - Bubenči. (Fuego)
  • V Litoměřicích se natáčelo v ulici Eliášova (sídlo policie), Mírové náměstí, ulice osvobození (trafika), Dům Kultury - Shaker Bar (vyzvednutí dcery) a ulice Dykova (dům Prospalových). Sídlo policie je v ulici Eliášova v Litoměřicích, kde sídlí skutečné velitelství policie pro okres Litoměřicko. (mazuka)

Reklama

Reklama