VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (141)
kus starosvětské filmařiny o tom jak se točil jiný kus starosvětské filmařiny, který je i po padesáti letech oprávněně považován ze jeden z nejlepších filmů všech dob. Fanoušci Kmotra, kteří ho nejen viděli, ale zajímali se i o pozadí jeho vzniku se sice nic až tak zásadně nového nedozví a spíš si zopakují známá fakta, ovšem nelze zastřít, že bylo víc než fajn si o tom jen nečíst, ale i se podívat jak to všechno bylo a čím vším si museli tvůrci projít aby mohl Kmotr vzniknout...80% ()
Dokonale zpracovaná dramatizace výroby jednoho z nejlepších filmů všech dob. Tak asi nějak takto lze v jedné větě popsat seriál The Offer, který se do pomyslné hollywoodské továrny na sny zanořuje opravdu důkladně. Veškeré myslitelné atributy jsou zde totiž absolutně podřízeny vysoké míře realističnosti - byť samozřejmě s několika příběhovými, lehce povrchními zkratkami. Z každého políčka na Vás tedy dýchá neopakovatelná dobová atmosféra, kterou navíc ještě tvrdí drsné kontury nelítostných zákulisních hollywoodských machinací, díky kterým je "porod" mistrovského díla Francise Forda Coppoly o to více intenzivnější. V této části je záhodno zmínit herecké výkony, jenž jsou precizně vyumělkované (Miles Teller a Matthew Goode!) a do celkového vyznění příběhu dokonale zapadají. Sladkou třešničkou na dortu jsou pak drobné pomrknutí směrem k divákovi, které zahřejí snad každého filmového fanouška u srdce. Co tedy dodat na závěr? Pokud si všechny výše zmíněné ingredience sečtete dohromady, vyjde Vám opulentní desetihodinová jízda, v níž si každý filmový nadšenec opravdu něco najde. Všechno zde funguje jako dobře promazaný stroj, pročež Vám tento vybroušený klenot mohu s čistým svědomím jen a jen doporučit. No a já? Já si jdu znovu pustit epickou ságu rodu Corleone! (SkyShowtime) „Maybe We Don't Kill, But Maybe This Book Is About Finding The Reason We Would.“ ()
Obavy, jestli je taková látka vůbec potřeba, trochu rozptýlilo vysoké hodnocení tady na CSFD a pár pozitivních recenzí ze zahraničních webů. No a nakonec jsem té upřímné lásce k Puzově a Coppolově dílu podlehl (a bránil jsem se chvíli jako vždycky, když kvalitu předběhne hype). Láska tvůrců seriálu The Offer k filmu Kmotr je ale více než přesvědčivá (včetně potitulkových scén z natáčení) a kdo má Kmotra rád (mám ho v TOP2 společně s dvojkou), je tady doma. Břitkost dialogů nešetřící slovíčkem fuck na každém rohu dělá ze seriálu solidní komedii Scorseseho typu. Výjimečné scény (setkání s Marlonem Brandem, večeře před začátkem natáčení, výstupy naspeedované asistentky v podání Juno Temple a snad každá scéna s Matthew Goodem v roli Roberta Evanse - životní role?) ujišťují, že dramaturgové o seriálu přemýšleli, chtěli doručit zážitek a zasazení do historických reálií je baví. Co se týče produkce samotného seriálu, tak tam vyhrává na celé čáře nadšení všech zúčastněných a přebíjí jinak standardní nedostatky produkce pro televizní obrazovky. The Offer je seriál, který v životě rád uvidím i vícekrát, protože se u něj dobře bavím po celou jeho dálku s úsměvem na rtech :) A samozřejmě, že po shlédnutí si člověk musí pustit i Kmotra samotného, ne-li celou trilogii a má chuť i na všechny filmy Marlona Branda a Al Pacina a Francise Forda Coppoly a nakonec i Paramountu. A ten to udělal sakra dobře, protože tím předpokládám zvelebil půlku své databáze na online VOD portále. A do toho sedlo, že zrovna čtu životopis George Lucase, který s Coppolou strávil nemálo času :) Hollywood v plné parádě! P.S. I nad tím sebepochvalným pojetím Ruddyho jde přimhouřit oči :) ()
Neduživý bráška Vinylu a The Deuce, který doplácí na průměrné tvůrce. S HBO péčí by to snad dopadlo lépe. Tady mám pocit, že koukám na seriál z devadesátých let. Herecky kolísavé, Teller ok ale taková Juno Temple vypadá, že už pět let závodně šňupe (a právě ve Vinylu ji to fakt seklo). Když už Coppola a nelehký proces natáčení, tak rozhodně Hearts of darkness. ()
Ako sa točila legenda, keď nikto ani netušil, že sa legendou raz stane. Skvele odhalené pozadie toho, ako sa vlastne film robí vo všeobecnosti. Je to vojna egocentrikov, hereckých nafúkancov, ale aj presadenie sa totálne neznámych ľudí, ktorí by možno pri inom rozhodnutí nikdy nič neznamenali, no zrazu je z nuly Al Pacino. Výborne podaný príbeh toho, ako za každým záberom stojí veľká námaha, drina a polená pod nohami hádže tá pravá mafia. Ide o mimoriadny doplnok k celej Trilógii, veľa vecí divákovi dopne až teraz a vidí ich inak. Takže seriál vlastne ponúka možnosť pozrieť si Kmotra znova a iným spôsobom vďaka novým informáciám. Samozrejme, bez poznania filmu nemá seriál význam pozerať, ale Kmotra nevideli naozaj len v ústave pre nevidomých. Jediné, čo v seriáli bilo príliš do očí, ako očividný záujem pretláčať nejakú doktrínu z dnešnej doby, bol ten boj silnej ženy Juno Chrámovej o ženské práva. Neškodí, keď sa to spomenie, keď sa to ukáže, ale niektoré pasáže tu boli vyslovene len z toho dôvodu. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Když se Albert S. Ruddy (Miles Teller) poprvé potká ve střižně s Francisem F. Coppolou (Dan Fogler), v jedné chvíli projde před kamerou muž, který později sedí na pohovce s ženou (a dalším mužem, kterého vidíme pouze zezadu). Mnozí spekulují, že tento „neznámý“ muž je očividně George Lucas, žena je Marcia Lucas nebo Gloria Katz a druhý muž je pravděpodobně Willard Huyck. Všichni tři byli v té době přáteli a pomocníci Coppoly. (HellFire)
- Hlavní roli producenta Ala Ruddyho (Miles Teller) měl nejprve ztvárnit Armie Hammer. Z role ale měsíc po oznámení odstoupil, a to po obviněních ze sexuálního obtěžování a úniku znepokojivých zpráv na sociálních sítích. (tom.nosek)
- Al Pacino (Anthony Ippolito) hovorí Albertovi S. Ruddymu (Miles Teller), že keď sa dozvedel, že nebude obsadený do Krstného otca (1972), prijal hlavnú úlohu vo filme Gang, ktorý nevedel poriadne strieľať (1971). Tento film bol založený na živote "Crazy" Joe Galla (Joseph Russo), ktorý sa tiež objaví v tejto epizóde. (Arsenal83)
Reklama