Poslední recenze (553)
MAFIA: The City of Gamers (2024) (amatérský film)
Hodnotím jako amatérský film a jako fanoušek hry. Nebudu s ničím srovnávat . Je za tím pořádný kus práce a hodně času . Co je na tom asi nejhezčí je to že se tam i dost paroduje , za mě super Covid na začátku a závodiště a střílení si z elektrozávoďáku 😁
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
To se fakt nedá, vzdávám po prvním díle, hlavní postava totálně nesympatická, vlastně jediná postava která je v tom seriálu trochu sympatická tak je snad profesor Brukner. Naštěstí jsem sledováním ztratil jen hodinu života místo dalších 7. hodin
Hranice lásky (2022)
Hrozná sračka . Ani Vágnerová kterou mám oblíbenou to nezachrání. Zbytečný tyhle sračky točit . Všemu co jsem dal do teď odpad tak se omlouvám , tohle je aktuálně číslo 1. všech sraček .
Poslední deníček (14)
Tullamore Dew, Tvrdá země , jemná whiskey
Málem bych zapomněl na moji milovanou reklamu , vzpomněl jsem si na ní díky uživatelce Ainy . Takže děkuji :)
reklama nemá chybu a poprvé když jsem jí viděl tak mě chytla slina a utíkal jsem si pro lahev do obchodu .