Recenze (26)
The IT Crowd (2007) (TV film)
Fakt nechápem zmysel týchto amerických kópií britských seriálov. Joelovi McHaleovi som toho nerda vôbec neveril a divné je, že Richard Ayoade si v remaku zahral sám seba :)) Našťastie to ani neodvysielali...
Vyhlídka na vraždu (1985)
Posledné Mooreovo "bondovanie" sa vydarilo úžasne a páčilo sa mi asi najviac. Skvelá akcia (hlavne Golden Gate Bridge) v spojení s doteraz asi najkrajšou bond girl (Tanya Roberts) a celkom dobrou znelkou od Duran Duran (A View To A Kill) mi zanechajú na Moorove bondovky dobré spomienky, pretože s jeho pribúdajúcim vekom to už nebolo ono ale vďaka bohu: To najlepšie na záver.
Sbal prachy a vypadni (1998)
- Knock him out! - What do you mean "Knock him out"? - I don't know. Use your imagination!
The Big Bang Theory: Unaired Pilot (2006) (TV film)
Som rád, že to nakoniec zmenili k podobe, v akej to poznáme dnes ale o vtipy tam núdza nebola, takže som sa nasmial až-až.
Kolébka bohů (2012)
Len škoda, že sa pravdepodobne nikdy nedozvieme skutočný význam stavieb v Göbekli Tepe.
Vegas, Baby! (2011)
Tretia séria bez Nathana už nie je to, čo to bývalo. On bol z nich najvtipnejší. Ďalšie sklamanie ako pri Skins keď po druhej sérii prišla nová generácia postáv.
Přizdis*áči (2011)
Skvelé zakončenie seriálu. To, o čo sa pokúšali celý seriál, sa im podarilo až tu.
Odpadlík (1992) (seriál)
Reno Raines... proste klasika :)))
Fallen (2007) (seriál)
libka.s to by som tiež rád vedel :)
Sociální síť (2010)
Film, ktorý ma totálne dostal. Musím sa priznať, že po zhliadnutí mám na facebook úplne iný názor. Dôvod je ten, že ja sa tiež venujem tvorbe webových stránok a tento príbeh (skôr jeho výsledok) je proste snom väčšiny programátorov. O niečo neskôr som išiel spať ale nemohol som zaspať, pretože mi v hlave vírilo milión myšlienok o kódovaní stránok, tak som znova zapol PC a hneď som niektoré z nich musel zrealizovať :D Mark Zuckerberg je pre mňa po tom, čo som spoznal jeho príbeh, veľkou ikonou...