Recenze (32)
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
4*, ďalšia z klasických "dobrých" dietloviek (a celkom súhlasím s kolegom "dobytkem")
Útěk ze Sibiře (2010)
Takýchto útekov sa v Gulagoch udialo na stá ak nie tisíce (samozrejme veľké percento neúspešných) a treba byť vďačný za každú snímku, ktorá aspoň upozorňuje, že aj toto bol socializmus. A keď je to v podaní takých hercov ako C.Farrell, tak je to len bonus pre diváka.
Anna proletářka (1952)
Hviezda za to že som čítal knihu.(Je lepšia ako film).
Páni sa zabávajú (1971)
Priemerná slovenská komédia, neurazí diváka ale nič moc.
Oceľová cesta (1949)
3* za tú "makačku" a zábery (pred 35 rokmi som tam žil), ináč súhlasím s komentárom A.D.1959
Lesní duch (1981)
Jeden z kultových hororov, aj keď s príšerným jednohlasným dabingom na VHS. Aj tak, stálo to za to!
Bože, jak hluboko jsem klesla! (1974)
Jeden z prvých (ak nie prvý) erotických filmov v našich kinách.Už len z nostalgie 3 1/2 *.
Holky z porcelánu (1974)
2 ** z nostalgie.
Iron Maiden: En Vivo (2012) (koncert)
Nádhera!
Divočina (2006)
"Ja neviem zmodrieť" a "Sprechen Sie Koala" ma dostalo.