Recenze (153)
Jonathan Strange & Mr. Norrell (2015) (seriál)
Velmi příjemné překvapení. Celková produkční kvalita (režie, herecké výkony až po muziku a masky) je poměrně vysoko. Určitě pro plné 4 hvězdy. Pátou je pro mě jemný britský humor, který je téměř všudypřítomný, ale přesto nekoliduje s přostředím viktoriánské Anglie ve válce.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
MAXimální akce od začátku až do konce
Švec (2014)
meh!
Powers (2015) (seriál)
Jako fanda Misfits a Heroes jsem rád, že je tu další do žánru. Černej humor a chmurný pohled na hrdinu potýkajícího se se stínem své minulé slávy.
Muž hledá ženu (2015) (seriál)
Tenhle seriál je naprosto absurdní, téměř až parodický. Vypráví příběh starý jako holywood sám. Nemožný, nemotorný insider s 1 kamarádem se snaží poznat druhé pohlaví. V té šou je ale kladen důraz na hrdinovo psýché v reakci na vztahy s ženami (zřejmě, zatím jen 2 díly). Jinak se ale očividně seriál nebere nijak vážně. EDIT EPISODE 5: Velice originální. To je asi důvod, proč se mi seriál tak líbí. V dnešní rehash-shit době zatuchlých stereotypů a očekávatelných zápletek nabízí seriál absurdní až satirický náhled na mezilidské vztahy.
Galavant (2015) (seriál)
Působí to na mě jako parodie. Dělá si legraci z žánru, na nic si nehraje, nebere se vůbec vážně. Po prvních dvou dílech to tak beru a bavím se.
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Je to docela slušnej animáč pro děti.
Želvy Ninja (2014)
Akční film pro děti v podání Michaela Baye. Dokonce i bojujou s Decepticonem
Šéfové na zabití 2 (2014)
uuuuujezd
Constantine (2014) (seriál)
Jen další klišé