Recenze (153)
Hrdina (2002)
Nemůžu teda říct jistě, že jsem to úplně pochopil takže to můžu hodnotit je velmi povrchně. Podle vizuálního a celkového dojmu.
Karate Kid (2010)
Tak si to vyjmenujeme..... Vážně dobrý herectví ze strany Jadena Smitha i co se bojového umění týče. Námět je taky dobrý a už osvědčený, nebyly tam ani žádný hollywoodský hlášky, co tak nemám rád a scenérie Číny je ohromná. Na závěr k dobru je tu ještě vážně roztomilá čísnká slečna.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Je to na 3 ale při závěrečný bitvě mi běhal mráz po zádech.
To byl zítra flám (2010)
Chytrý, vtipný a se skvělým hereckým obsazením.
Kniha přežití (2010)
4* zasloužený
Solomon Kane (2009)
Po všech stránkách 4 hvězdičkovej film. -1* za naprostou předvídatelnost příběhu způsobenou trailerem.
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Běžte, utíkejte, spomaleně a nezastavujte!!
Spirit (2008)
ano, byl jsem zklamaný.. prvně. Kvůli vysokému očekávání. Ale když jsem to viděl znovu s tím, že se není na co těšit, tak mě to nadchlo. Trochu otravné jsou opravdu vleklé scény mezi akcëmi. Ale jinak fajn film.
Smrt panen (1999)
Jeden z mála filmů, které si pamatuju už z dětství a pamatuju si je do dnes... Až tak moc to na mě zapůsobilo.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Universe je hodně rozdílný od ostatních dílů. Základna fanoušků už dávno dospěla a tohle je na ně mřímo zaměřené. Víc, než řešení emzáků se prodírají vlastními problémy s nedostatky zdrojů a prostoru.... umozňuje to efekt.