Recenze (30)
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Když mi bylo tak 6-8 let tak se mi to líbilo. Roboti, záporáci a víc si nepamatuji. 40% za nostalgii.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
U tohodle filmu jsem umíral smíchy, i když některý pasáže (And again, and again.... ) jsou slabší.
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Vtipem sršící Dempsey a sličná Makepeace (vystihujici jmeno). Žádné přehánění, prostě stará dobrá klasika. 80%
RRRrrrr !!! (2004)
Komu tahle snůška hlášek, z nichž některé jsou již legendární, nelibí je prostě suchar. Kolik to dělá?-Půl selete-Sakra nemám u sebe ani sele
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Nečekal jsem že MASH dokáže vehnat slzy do očí. Dokáže.
Alf (1986) (seriál)
Kultovní seriál, který dokáže skvěle bavit i dnes.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Jeden z mála sitcomů který mě dokáže vždycky rozesmát. Sice sestupná tendece je silná, ale u čeho co existuje 11 let není?
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Až tady jsem pochopil v čem je kouzlo Underworldu- v Kate Beckinsale. Bez ní byl film jen velká tmavá nuda. Rozhodně nejslabší (prozatím) díl celé série.
Underworld: Evolution (2006)
Underworld na vrcholu. Úvodní scéna ze středoku s rezervou strčí celý třetí díl do kapsy.Oproti jedničce má Kate ještě těsnější latexový obleček, všude je plno krve a akce. A hlavně to má celé spád. Zkrátka pokud máte rádi fantasy s prvky hororu, tento film prostě MUSÍTE vidět.
Underworld (2003)
Začátek mě upřímně dostal. I scény z upírského sídla plného upírské smetánky se mi navždy zaryly do paměti. Konec mě uchvátil také. Ale co se dělo mezitím? Minuty a minuty prázdných dialogů. Autoři se pokusili diváka plně zatáhnout do děje pomocí ohromujícího množství informací o historii. Můžu říct že se to povedlo u mě, a možná i u několika dalších fantasy maniaků. Ale pro normálního člověka, který se chce u filmu bavit to musí být neuvěřitelná nuda. 3*