Recenze (9)
Všichni opouštějí Brisbane (2007)
Scénář není nijak objevný, ale oba hlavní představitelé jsou neuvěřitelně sympatičtí.
Hunger Games (2012)
Pro mě to byla především velká nuda. K postavám jsem měla neutrální vztah a vlastně mi bylo jedno, jak to s nimi dopadne. A já nevím, ale ten koncept, že se děcka mezi sebou zabíjí, mi přijde strašně ujetej.
Vykoupení nahého generála (2011)
Tak tenhle dokument mi bude dlouho ležet v hlavě. Jak je možné, že se někdo přizná k vraždě 20 tisíc lidí a je v podstatě uznán nevinným?
Nechci být mužem (1918)
37. Letní filmová škola Uherské hradiště 2011 (hudební doprovod Obří Broskev)
Voda pro slony (2011)
Výpravná cirkusová cetka zanechá podobný pocit v žaludku jako kopec cukrové vaty - nevíte, jestli vám to udělalo dobře nebo způsobilo lehkou nevolnost. Módní znalci přidají jednu hvězdičku za úchvatnou garderobu paní principálové.
Sto osm (2010)
Další důkaz o tom, že člověk by neměl režírovat příběh své vlastní rodiny – zkrátka filmu by hodně prospěl zásah střihače….
Všehochlup (1978)
Podlě mě naprosto nepřekonatelný animovaný film, především díky geniálnímu využití českého jazyka a hlasu Františka Filipovského. Je to sice jenom pohádka, ale dostatečně nekonvenční, aby člověk nebyl s to odtrhnout oči.
Román pro muže (2010)
Tomáš Bařina dokazuje, že je jeden z největších talentů české filmové současnosti. Podle mýho ale hodně lidí čekalo komedii, což Román pro muže není. I když Filip Čapka jako ne zrovna inteligentní čutálista, který v mládí moc hlavičkoval, je vtipný nehorázně.
Habermannův mlýn (2010)
S komentář „honajze“ se dá souhlasit v řadě věcí, nicméně pokud sílu filmu zhodnotím z hlediska toho, jaké emoce ve mně vyvolal, pak Habermannův mlýn určitě obstál. My Češi jsme se během války a po ní chovali taky jako magoři a je dobře, že se tomuhle tématu 65 let po poté přestáváme vyhýbat… A je taky dobře, že film nenatočil Němec, protože od něj bychom těžko strávili. Roden je mimochodem fenomenální - jako obvykle.