Recenze (667)
Zabiják (2023)
Eeh.
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Jako blesk z čistého nebe, zjevilo se dílo to, prosté dnešních, mi z duše odporných manýrů těch prostoduchých, rozum pozbývajících a násilím na svou víru, mě prostého člověka obracejícím. Jeden za všechny, všichni za jednoho!
Lidé na slunci (2011)
Slunce, seno, erot...tedy chtěl jsem napsat - Slunce, seno a biblická apokalypsa. Nedostatek slunce se na seveřanech nijak nepodepsal, ostatně jak to dokazuje tento zcela normální snímek a vlastně celá severská kinematografie, kterou nadevše miluju.
Morčauta PuiPui (2021) (seriál)
Zhulenej zásek na jeden zátah 😄👍🏿
McGregor Forever (2023) (seriál)
Zklamání, dokud jsem neviděl jakej je Gregor vypatlanej kretén, tak jsem mu fandil..
Fotři (2023)
Bill měl zůstat u stand-upů, tam to funguje, ve filmu, respektive v tomhle filmu ne, připomělo mi to Troškův Kameňák a to přitom Louis C.K. to dokázal..no nic, jdu se bodnout do břicha, to bude mnohem větší zábava, než tahle unylá N U D A.
Baletka (2023)
Neskutečná jízda, miluju tyhle snímky!
Ztracené město (2022)
Kdo umí, natočí Honbu za klenotem Nilu, kdo neumí, natočí Ztracené město.
Vlk viking (2022)
Docela mě to sralo, ale zároveň mě to i docela bavilo. Mám rád vlky, vlkodlaky, norsko. Nevím, nechte mě bejt, jsem děsně vyhulenej 😄
Renfield (2023)
Eeh..