Oblíbené seriály (10)
Tisícročná včela (1983)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Haló, haló! (1982)
Štuclinka a Zachumlánek (1999)
Poeticke, nesmirne vtipne s opakujicimi se motivy. Zmatlikove obrazky k tomu nadherne pasuji. Za nejlepsi povazuji zajice cenitka a hajnou, ktera se zdravi s pumpou. A na zaver je surrealisticky heavy-metalovy koncert v hajovne, kde i hlucha hajna slysi kazde slovo.
O Kubovi a Stázině (1988)
Epicky vecernicek, ktery je skvele dramaturgicky postaveny. Zejmena uvodni opakovacky jsou skvele. Aby ne, kdyz to delal Edgar Dutka. Bavilo me to jako dite a bavi me to i ted. Jako dite jsem ocenoval, ze narozdil od jinych si tvurci udelali prostor na velky romanticky pribeh. A navic je to jedinecne "militaristicke" s drobnou ironii.
Van Vlees en Bloed (2008)
České století (2013)
Esejisticky styl je velmi odvazny, ale jen a prave diky nemu je to nesmirne intelektualne napinave. Dobre obsaezeny a chytre natoceny serial je vedle Pravidel lzi to nejlepsi co Sedlacek kdy udelal. V Rodina je zaklad statu naznacil, ze by se mohl ubirat timhle smerem. Tam mu to nevyslo, tady skoro stoprocentne. Mozna nejlepsi cesky serial vubec.