Recenze (1 167)
Noční hra (2018)
Docela vtipná a napínavá komedie.
Sviňák (2013)
Já tomuhle humoru asi vůbec nerozumím, nebaví mě to a stresuje.
Proroctví (2009)
Můj oblíbený film plný napětí a bezva efektů, dokonce s báječným (téměř nečekaným) koncem.
Tenkrát v Kalifornii (2017)
Tak to jsem fakt nedala. Nudné až trapné. Bruce mi bylo vážně líto :(
Cesta bez návratu (2017)
Ach, jaké to drama. Člověk pořád čeká na závěr, který zná ze zpráv, a ono takové vlažné masakr :(
7 životů (2017)
Jako snímek a myšlenka stály za prd. Ale nevím proč, často si na ten film vzpomenu.
Konečná (2018)
Kouzelný, poetický a obrazově vymakaný film. Já jsem si ho užila, byla napjatá a pointu jsem trochu čekala už od začátku. Za mě super.
Hon na pačlověky (2016)
Na to se nedalo koukat. Mamka mi to doporučila, básnila o tom a i taťka byl nadšený, tak jsem si film pustila a nevydržela jsem ani 10 minut. Pak jsem tomu dala šanci za pár dní a fakt jsem to nedala. Totální nuda, trapas a já nevím co psát. Asi jsem to nepochopila, nebo nevím.
Vesmír mezi námi (2017)
Aspoň měl motivaci kouknout se na Zem.
Rande naslepo (2017)
Překvapivě povedený film a o to víc zajímavé, že byl inspirován skutečnou událostí.