Recenze (1 167)
Nula od nuly pojde (2006)
Tak to byl teda krutý nářez, černočerná komedie. Samozřejmě jako v jiných černých komediích "mrtvola sem, mrtvola tam", ale vtipy a gagy byly vystřídané geniálními záběry. Střih přes osu vůbec nerval oči, naopak přiblížil neklidnost postav divákovi. Šikmé nadhledy a jiné "podivné" záběry, které divák jen tak nevidí, skutečně utvořily skvělý celek a spolu s hudbou, geniálními hereckými výkony, výpravou a scénářem se zrodilo Dílo. Bohužel některé věci se daly předpokládat, že se stanou, ale tak to u černých komedií bývá.
V jako Vendeta (2005)
Film o režimu, který si nedokážeme ani představit a skutečně zamrazí, když si na něj vzpomenu.
Sissi a Yetti (2007)
Tak to byla dobrá krávovina. Musím říct, že scnénářem mi film připomínal klasického Schrecka 1. Humor byl vulgární, průhledný a prvoplánovitý. Musím ale říct, že i přes stupidnost filmu stojí za to se na něj podívat. Budete mít na co vzpomínat!
Proměna (2010) (amatérský film)
Horor, co se netváří profesionálně, je spíše reflexí a odbornou studií na upírské filmy. Jiný pohled na upířinu. Děs z něj moc nejde, ale rozhodně se nenudíte.
Seance (2009) (studentský film)
Musím přiznat, že k tomuto filmu nedávám objektivní hodnocení, jsem na ten film prostě naštvaná. Ať je sebelepší, skvěle natočený a dal práci, štve mě, že se drze cpe na amatérské soutěže, kde "kupodivu" vyhrává. Tohle není amatérský film, už jen proto, že rozpočet byl kolem 200 000 Kč! Buď je režisér skromný, nemá odhad a nebo je prostě vychcaný, ale tohle je profesionální krátký film. Za to gratuluji, ale měl by se vyskytovat ve své kategorii a ne bourat české amatérské nadšení!
Teorie chaosu (2008)
Film je spíš psychologické drama, než komedie. Zajímavé zpracování otcova nepříjemného zjištění při pokusu obhájit sám sebe. To se stane, že se člověk dozví něco, co nečekal, otázkou je, jak se s tím vyrovná.
Fantastický pan Lišák (2009)
Výborný animovaný film podle předlohy geniálního spisovatele. Je plný akce a skvělých dialogů.
Doktor Živago (1965)
Nekonečně dlouhý film, který sice dbá na výpravu, obrázky jako malované, dokonalé herecké výkony a drží se literární předlohy, není to však můj šálek kávy a film mě strašně nudil. Asi už jsem rozmazlená americkými akčními trháky :)
Poldové (2010)
Další akční film o hloupých policajtech, jak ke šťastnému řešení náhle přišli. Nebýt poldy Willise a parkuristy Stiflera, který neměl chybu, tak by to byl totální odpad. Dvě sympatické postavy ale nezaručují úspěch.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Efekty krásné, charaktery jako v minulých dílech, ale asi jsem pitomá - já vubec nechápala, co se děje. Takhle zamotaný film bych přirovnala k ruským románům typu Zločin a trest. Miliarda postav nečkaně se vynořujících a mizících, u kterých nevíte, zda jsou aktuálně živé, nebo duchové, nebo jiné zrůdičky. Rozhodně děj byl tak zamotaný, že pochybuju, že například děti se v něm vyznali.