Recenze (237)
Karamazovi (2008)
Skvele! Po Pribezich obycejneho silenstvi, ktere me nijak zvlast neoslovily - "navrat" v plnem lesku!
Mrtvý muž přichází (1995)
Skele vykony Susan a Seana.
Ples příšer (2001)
Pro me za 8/10. Na Halle se dobre kouka a B.B. Thorton to zahral skvele.
Syriana (2005)
Skvely Clooney + ma laska k filmum s podobnou tematikou = 5*
Návrat do Cold Mountain (2003)
Ten - prominte mi ten vyraz - pitomy zaver jednu hvezdu ubral...
Tajemná řeka (2003)
Na 5* to neni, ikdyz Sean Penn je skvely. Tima a Kevina mam taky rad...
Ray (2004)
Skvela muzika, skvely vykon Jamieho Foxe po zasluze ocenen Oscarem.
Million Dollar Baby (2004)
Skvely film, ten zaver me uzemnil...
Zkrocená hora (2005)
Par hezkych obrazku jak z reklamy na Marlboro. Dobre vykony dvou hlavnich predstavitelu... Ale uplne me to nevtahlo nebo jsem proste byl v tom nespravnym rozpolozeni...
Malá Miss Sunshine (2006)
Skvela vec, zaver je suprovej...