Recenze (237)
Chobotnička (1983)
Souhlas s Matty(m), těsné 4*.
Starsky & Hutch (2004)
Po druhém shlédnutí zvedám hodnocení o jednu *.
Arn - Riket vid vägens slut (2008)
Mám pro "historické filmy o rytířích" slabost, takže prominu i pár historických nepřesností.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Na pomezí jedné *. Než takhle, to radši ty peníze dejte do hospiců...
SS: História varuje - Heydrich - pražský kat (2002) (epizoda)
Heydrich prohlásil při nástupu do funkce zastupujícího říšského protektora (nejde o přesnou citaci, ale parafrázi jeho slov): Protektorát Čechy a Morava je a byl německý prostor a Cech zde nemá žádné místo. Tolik k tomu co by se dělo pokud by ho Kubiš s Gabčíkem "nesejmuli". Šlo o boj o život. Ta hrůza co následovala by pod vládou těch náckovských šílených kreatur přišla na řadu stejně hned po vyřešení "židovské otázky"...
Nicolas Le Floch (2008) (seriál)
Hodnocení tohoto seriálu na CSFD se mi jeví jako podhodnocené, pro mě tedy s jistotou 4*. Kvalitou jej stavím na podobnou úroveň jako Hornblowera. Hodnoceno po 10 dílech..
Muž zázraků (1992)
Je to za 2*, o třetí se podělili Liam a Debra...
Duch (1990)
No jo, jsem romantik...
Pravidla mlčení (2012)
Robert Redford nezklame. I trocha toho filosofického zamyšlení se tu může najít, tedy pro toho kdo alespoň trochu chce...
Víno roku (2008)
Horší 4* chcete-li 3* plus 1* za téma, atmosféru a Alana Rickmana :-)).