Recenze (237)
Sisu (2022)
Žeru ho... :-)))
Il Boemo (2022)
Opravdu krásný film. Zde hodně podhodnocený minimálně o 20%...
Golda - Železná lady Izraele (2023)
Za mě výkon Helen Mirren a jejího maskérského týmu = jedna * navíc. Rozhodně je to na dva Oscary (hlavní ženská herecká role a masky). film není schizofrenní v žádném případě - takový je život a v Izraeli obzvlášť.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
První díl zbytečně dlouhý...
Stillwater (2021)
Celkem smutný příběh...
Psí ostrov (2018)
Plivni na něj zub :-))... Nejdřív mě napadlo - to je zjevení, pak jsem zjistil, že je to Wes Anderson a bylo mi to jasné ;-).
Fauda (2015) (seriál)
Naprostá srdcovka!!!
Poslední představení (2020) (seriál)
Vyrůstal jsem v době globálního vlivu MJ, užil jsem si každou minutu :-)...
Odpočítávání (2010)
dilema...
Bohemian Rhapsody (2018)
Queen.. Legenda.. Přátelé.. Kurevsky dobrá párty!!!