Recenze (274)
Fenomén (1996)
Zas až tak mě to nezaujalo, ale i tak se (nejenom díky skvělému výkonu Johna Travolty) jedná o nadprůměrné dílo.
Michael (1996)
Vtipné to jako docela je, ale jen díky Travoltovi.
Operace: Zlomený šíp (1996)
Velmi slušný akční film, který se dá zhlédnout i po několikáté. Trochu mu škodí jen občas pomalejší tempo (to pomalejší tempo myslím ve scénách, kde nevystupuje geniální John Travolta).
Pomáda (1978)
Docela dobrá zábava a pro pár mých starších příbuzných i nesmrtelná klasika.
Milujte svého zabijáka (2002)
Myslím, že film se sám o sobě vydařil, ale mně to moc neříkalo.
8 MM (1999)
Po všech stránkách ještě lepší než Sedm a tím pádem nejlepší temný thriller 90. let a možná i vůbec celé americké kinematografie.
60 sekund (2000)
Scénář je sice stupidní až běda, ale film jako celek je dobrou zábavou, která se dá opakovaně zhlédnout.
50x a stále poprvé (2004)
Asi nejvtipnější Sandlerovka.
40 dnů a 40 nocí (2002)
Nic moc.
Ztraceno v překladu (2003)
Film je až moc lidský, což je pro mnohé klad, ale mě to připadalo chvílemi malinko nudné. Jinak ale musím přiznat, že to je vážně veledílo.