Recenze (93)
Hon na pačlověky (2016)
Za mě nejlepší film KVIFF 2016! :) Ty komedie mi holt sednou vic, než všechna ta psychodramata :)))
Hunger Games (2012)
Normalne bych dal jednu hvezdu za efekty, ale v tomto pripade je to skutecne jen skoda penez...
Neodolatelný (2006)
Susan Sarandon je skvělá, film průměr...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Pro mě o fous lepší, než předchozí díl (tj. první část Relikvie smrti), ale pořád výrazně horší, než prvních pár kousků...
Ulovit miliardáře (2009)
Ta stylizace je asi fakt moc, ale kdyby byla menší, tak by to asi bylo horší... No.. proč ne - je to takový všelijaký, ale vlastně mě to místy bavilo. Teď zpětně mám tak trochu pocit, že by se tam daly najít prvky připomínající Havlovo Odcházení, které považuji za geniální. Bohužel mi tady hodně nesedla kamera.
Coach Carter (2005)
Nic jsem nečekal a byl jsem příjemně překvapen. Trocha toho patosu by se vynechat možná mohla, ale ono to vlastně k tomuhle žánru tak nějak patří... :)
Věc (1982)
Asi bych byl i ochotný dát plné hodnocení, ale to by se museli umět tvůrci (především dramaturgové) nějak "vylhat" z toho věčnýho zobrazování nestvůry dokola a dokola. Na tu dobu asi slušný, ale stejně; nebylo by to strašidelnější, kdybychom nevěděli, jak ta věc vlastně vypadá?
Zvětšenina (1966)
Skvěle zachycená atmosféra a geniální David Hammings.
Mrtvý muž přichází (1995)
Pomalý rozjezd, ale neuvěřitelná atmosféra. Je to asi spíš 4 a 1/2 *, ale na pět to tak nějak necejtim.
Vesnice roku (2011) (studentský film)
Jednoznačně nejlepší film Vojty Moravce. Vtipné dialogy, dobré herecké výkovy, pěkná hudba. Konec filmu mi nějak nesednul, ale rozhodně jsem se v jeho průběhu hodně bavil.