Recenze (54)
Zločin je extrémní sport (2002)
Pohoda jak cip:)
Samuraj (2003)
Po celej film jsem se nudil, žádné akční scény jen párkát sekly mečem a sříkalo krve jak v Kill Bil, všichni banditi vypadali stejně, trochu zmatený film, a ještě tam nějakej transexuál, no hnus:)
Dračí bouře (2004) (TV film)
Hnus, a hnus a ještě jednou hnus! atmosféra filmu byla o ničem, a mluvilo se že na hrad zautočí armáda a bylo tam 6 chlapů, kteří dobyli hrad, působivé že?
Mládí v trapu (2003)
Hodně dobrá komedie, ale některé scény trochu přehnané a nereálné.
Moje velká indická svatba (2004)
Velice pěkný film kde se mi líbil muzikálové prvky a indické tance, mě uplně dostali, ale konec mě trochu z nadšení vyvdl tak proto 4 hvězdičky:)
Dannyho parťáci (2001)
Naprosto průměrný film a na téma plánování a vykrádání sejfů s penězi.
Arsen Lupin - zloděj gentleman (2004)
Po celý film jsem se bavil....
Terminál (2004)
První polovinu filmu jsem si užíval, byla plná humoru,ale ta druhá polovina strácela atmosféru komedie, ale jinak skvělý film.
Kostka 0 (2004)
Horší film jsem sand neviděl, triky nestojí za nic, vidět jak mrtvoly jsou ubozí panáci, děj žádný, návaznost žádná a o to konec ještě hloupejší. ODPAD!!!
Catwoman (2004)
Nic nového nesmělá holka bez respektu, je nějvětší chudáček a když dostane nadpřirozenou moc tak je sní nejvetší drsnačka, to je už dneska starý 2 hvězdičky jen za docela dobrý bitky:)