Recenze (54)
Rocker (2001)
Z první poloviny filmu jsem byl nadčený, ale potom byl přehnaný a celý divni proto **
Na dotek (2004)
Hodně zajímavý!
Zelená míle (1999)
Moc velký psycho na mě
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Mnohem lepší než první díl.
Závada Blair Witch (2000) (TV film)
maximální odpad
Detektivové z Hollywoodu (2003)
Prostě jenom sami kecani, který nedává žádnej smysl a nuda tak 90 % filmu, zas na odpad to nebylo tak *
Torque: Ohnivá kola (2004)
Ze začátku se mě film moc líbil, ale ke konci ty souboje na motorkach to bylo trapny jak si tam davali facky předním kolem motorky a takovy psycha, proto **:)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Nejvetší humus, a jinak nuda jak cip!
Kráčející skála (2004)
No nevim, skala a porad dostaval na prdel:)
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Tak něco bylo dobrý a něco stálo za nic:)