Recenze (107)
18 kol spravedlnosti (2000) (seriál)
Dost dobrá akce.
Farscape (1999) (seriál)
Fakt parádní scifárna. Nikdy bych neřekl, že něco takového můžou natočit australané. O to víc jsem byl překvapen dějem, maskami, dialogy atd. Opravdu ten, kdo má možnost vidět tento seriál ať už legální nebo nelegální cestou by se měl této příležitosti chopit a sledovat jej až do skonání věků. Rozhodně si zaslouží pět hvězdiček, i když by si jich zasloužil ještě mnohem více!
Terč: Zabiják (2003)
Perfektní kriminálka. Belgičané se předvedli. Příběh je rozhodně originální a nekopíruje stará témata. Určitě se na něj podívejte!
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Prostě paráda!
Dagon (2001)
Dobrý film, je je škoda, že tolik pozměnili původní verzi povídky H. P. Lovecrafta. Opravdu nechápu jak na ČSFD přišli na to, že tenhle film obsahuje komické prvky!
Taxi (2004)
Průměrná komedie s očekávatelným dějem, ale velice dobrým českým dabingem. Myslím, že hodně napodobuje dnes již klasickou trilogii Taxi celkem nepovedeně.
Kobra 11 - Nasazení týmu 2 (2003) (seriál)
S novými tvářemi už to nemá takovou tu šťávu. Jedno se však tomuto seriálu musí nechat: akčnost je vynikající a tento seriál vzhledem ke množství zdemolovaných dopravních prostředků a různých objektů musí být opravdu vysokorozpočtový!
Evoluce (2001)
Slušná komedie, slušné efekty, slušné gagy, slušný sarkasmus, slušný černý humor. Slušné tři hvězdičky.
Ztracený rok (2001) (TV film)
Slušná romantická komedie, která je opravdu na odreagování. Spousta chyb, které opravdu nemá cenu psát, ale chvílemi jsem se dokonce i bavil.
The Up In Smoke Tour (2000) (koncert)
Vyslechněte legendy! Parádní show s dnes už tak klasickými hity, které zná i nezasvěcený posluchač.