Poslední recenze (387)
Smršť (2024)
Po skvělé Trhlině jsem doufal, že Peter Bebjak natočí ještě nějaký mysteriózní film, jelikož je to můj nejoblíbenější žánr a ono se to podařilo. Takových filmů je u nás hrozně málo a já jsem byl spokojený hlavně s atmosférou a hereckými výkony. Proběhla i husí kůže. Výsledek kazí malinko dlouhá stopáž a pár delších scén ale i tak silné 4*.
Amozadegan (2023)
Velice podařená krátkodobá zábava, lehce styl Ritchie a Tarantino na kterou jsem ale bohužel druhý den úplně zapomněl. Na druhou stranu film nenudí a na to je že je točený jak je točený tak je to kvalitní práce (žádný extrémně rozklepaný obraz jak jsme u podobných snímku zvyklý). Představoval bych si na podobný styl nějaký horor.
Brutální vedro (2023)
Zvláštní velice zvláštní snímek ale jak se snažím všemi způsoby najít nějaký ten přesah tak mi to na ty 3 * prostě nedá. Velké plus za dané téma a moje rodné Pardubice ale celé mi to přišlo tak nějak laciné.
Poslední deníček (2)
Máj
Jan Tříska