Recenze (37)
Amadeus (1984)
Mistrovské dílo Miloše Formana!
Varšavská bitva 1920 (2011)
Čtvrtá hvězdička je za Michala Zebrowského...
Absolvent (1967)
Nádhera, opravdu nádhera... A ta hudba, no prostě nádhera!
Antikrist (2009)
Tenhle film se vám pravděpodobně nebude líbit... Tenhle film si pravděpodobně nebudete chtít pustit znovu... Každopádně tenhle film stojí za shlédnutí...
Waterloo (1967) (TV film)
"Běž starej, běž. Budu se na tebe dívat." Ať žije císař!
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Ty debilní dialogy si prostě musíte zamilovat.. Roden je frajer! :D
Pád říše římské (1964)
Jak velkolepé, tak nudné...
Vojcek (1979)
Moc zajímavý a "zvláštní" film, který asi nesedne každému. Pokaždé, když se na scéně objeví Kinski, tak tuhne krev v žilách. Myslím si, že by to nikdo nedokázal zahrát tak skvěle, jako se to povedlo jemu. Kvůli té scéně kdy Woyzeck ubodá Marii, přidám i tu jednu hvězdičku...
Ed Wood (1994)
Jen pár lidí by dokázalo natočit film, která je místy opravdu hodně zábavný a chvílemi zase strašně depresivní. Tim Burton má na tohle opravdu talent. Johnny Depp byl dobrý, ale Martin Landau byl skvělý...
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Tak zatím to vypadá na to nejlepší, co kdy HBO vytvořilo. Prostě se daly dohromady ty největší "mozky" a výsledkem je tenhle KLENOT. Scorsese nastavil prvním dílem laťku opravdu vysoko, doufejme tedy, že seriál bude takhle dobrý až do konce...