Recenze (26)
Last Night (2010)
Tohle nejspíš ocení více ti, kterým to připomínalo aspoň částečnou autobiografii. Ano, asi to tak má být...
Sexy čarodějky (2001)
Nemusím mít péro za kloboukem a poznám, že větší zeblitina snad ani vytvořit nešla. V hodinách v kterých se to vysílá si opravdu raději pusťte Horsta Fuchse. To už i UFOPORNO vás dostane víc.
Předčítač (2008)
Nejlepší film Kate Winslet a zasloužený Oscar
Kapitán Mike křižuje Ameriku (2007)
Ta snaha rozhodně marná nebyla a nebýt jeho řečnických schopností jak manipulovat s publikem, asi by ty procenta nakonec byly jednoznačnější. Každopádně jako dokument mě to dost zaujalo, pár věcí tam být nemuselo, dost věcí mí tam chybělo. Každopádně nebudu hodnotit jeho idey, na to si každý musí udělat názor sám...
Kdo přežije (2000) (pořad)
Jako malá jsem to hltala. A to mi přitom všechny ty hry a myšlenkové pochody soutěžících dochází až teď. Jedna věc je jak je to natočené, jak je to připravené, jaké tam jsou soutěže a veškerý obal i obsah co to má mít. Ale druhá věc, která se nedala naplánovat je chování těch lidí v extrémních podmínkách, kteří se snaží přežít a přitom vyjít ze všeho s čistým štítem, hrát co nejšpinavější hru a přitom si hrát na ty nejdokonalejší. Sobeckost, podlost, neohleduplnost, sebestřednost.. všeho tam je dost. A je to tam potřeba. A to, že mě to někdy i díky těm lidem dokáže naštvat je jen důkaz, že to něco do sebe má. Momentálně na to koukám znovu, tak ještě časem možná jednu * přidám.
Lůno (2010)
Zvláštně zvláštní. Námět byl skvělý, ale dal se zpracovat o dost lépe. Na druhou stranu výběr prostředí se naprosto vyvedl. Co mě dost zklamalo byla hudba a způsob jakým film končil, což je pro mě trochu nepochopitelné. Ale jinak moc fajn, zase něco nového
Nula (2010)
Jeden z nejlepších krátkometrážáků co jsem kdy viděla. Nemám ráda happyendy, ale tady mi ani nevadil. Předvídatelný děj mi nevadil taky, prostě to mělo myšlenku, animace je originální a dobře provedená, dojemnost přiměřená - prostě super.
Geriho hra (1997)
Pixar nezklamal. Udělat ze čtyř minut Oscara je umění. Dokonalost!
Muž, který sázel stromy (1987)
A mně se ta animace i poita líbí. A první "setkání" s někým, koho se válka ani nedotkla...
Nějak se to komplikuje (2009)
Tohle opravdu nebyl můj šálek kávy. Steve Martin zrovna není můj oblíbenec a Meryl byla přehnaně "Streepová".