Recenze (39)
Legie (2010)
Čistý sajrajt
Sirotčinec (2007)
pozerať to v noci tak by som sa asi pokakal :D
Čarodějův učeň (2010)
ale harryho pottera by ste pozerali aj 8 dielov najradšej za sebou dookola ...
Arsénova jedenáctka (2007)
kde sú tie časy , keď sme mohli sledovať ako arsenal uchmatne aspon nejaku trofej , kde su tie casy Henryho a Bergkampa .... Uz by bolo na case niečo vyhrať aby sme sa mohli vsetci tesit.. Tak snad to teraz vyjde..
Myčka (2001)
za eminema dávam 3 , je to fakt sranda pozerat ako striela s Ak-cka :D
Ozzie (2006)
celkom dobré až na tú umelú koalu..inak sa to dalo pozriet
Noční můra v Elm Street (2010)
TEn Freddy je ale smiešny.... To sa snáď ani nepriblizuje starej dobrej nocnej more.... Slabotka
Street Kings (2008)
nakoniec sa z toho vyvinulo dobré akčné krimi
Gattaca (1997)
dobrý film , pozrite si
Tajemství ztracené archy (2008) (TV film)
presne ešte aj helikoptéra je vystrihnuta z nejakej pocitacovej hry asi vela hrali Call of Duty alebo medal of honor :D