Recenze (749)
Noam Chomsky: Distorted Morality (2003)
Forma: jeden statický záběr na přednášejícího Chomskyho Obsah: Jestli jste od Chomskyho četli něco z poslední doby, tohle vás jistě nepřekvapí, pokud ne, je to docela dobrá forma, jak se seznámit s trochu alternativním náhledem na současnou geopolitickou situaci.
Nikomu to neříkej (2006)
žánrově dost nevyhraněné, trochu šroubované scény a příšerně kýčovitý závěr...ale především herci a použitá hudba jsou skvělí, takže suma sumárum 3*
Pyšná princezna (1952)
dokonalá pohádka!
Cesta do pravěku (1955)
naivní, ale prostě skvělé!
Čarodějův učeň (1977)
tohle je ze strukturního a narativního hlediska opravdová pohádka, nevim, jak někdo může napsat, že to je snad akční thriller. mým nejoblíbenějším Zemanovým filmem zůstává Cesta do pravěku
Útěk z vězení (2005) (seriál)
já nevim, ale druhá série je snad ještě lepší a našláplejší než první..fakt mazec!
Caveman (1981)
tak tohle tedy opravdu ne!
Zlaté oko (1995)
bondovky jsem nikdy nemusel.s connerym ještě budiž, ale ten zbytek nic moc - a v případě Zlatého oka platí, že jednooký mezi slepými blabla..docela slušný film
Parfém: Příběh vraha (2006)
problém: Tykwer se snaží rozšířit film o další smysl (čich) a tam, kde vyvolává známé vůně (hlavně počátek) se mu to daří snad až neskutečně dobře.. ALE: vrchol filmu je založen na tom, že se snaží v divákovi evokovat něco, s čím nikdy nebyl konfrontován (dokonalá vůně), což zkrátka a dobře filmem nelze, což je sice jediná slabina tohoto jinak snad dokonalého filmu, ale slabina tak podstatná, že musí aspoň jedna hvězda dolů..každopádně ta snaha o nemožné mě fascinuje a tykwerovi i dál držim všechny 4 palce btw:akorát je trochu škoda, že film přichází v době, kdy snad všichni trpí rýmou :)
Potomci lidí (2006)
až se vzpamatuju, možná to i okomentuju..ale tady je každý slovo úplně zbytečný.možná to je fascinující jen pro trénovanýho diváka a "běžnej" divák to neocení, ale je to prostě fascinující, co Cuarón dokázal...