Recenze (238)
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Příběh by i byl, ale ty souboje to neni ono, chtělo by to vic snahy aby nebylo vidět že se sotva dotknou. A z takového filmu chi mít pocit že jdou do sebe na plno! 6/10
Repo Men (2010)
Myslím že tenhle příběh by byl lepší na papíře. Uřčitě i byl, protože si myslím, že je chyba v převedení panem režisérem. Tedy smůla pro nás nečtenáře a smůla i pro nás co jsme to vidděli... 6/10
Parchanti (2010)
Pár světlých momentů a Chris Evans, nic víc. Atmosfera nulová a to tam umírají děti. Záporák se tak snažil být vtipným drsňákem, až se stal nevtipným šašek. A sakra nevim co vidite na te Zoe, řekne mi to někdo? 5/10
Počátek (2010)
Pán režisér se nám opět předvedl se vší párádou. Opět je to film u kterého se nevyplatí jít během promítání na wc. :-) Chvilka nepohodlí se však vyplatí. Herecké obsazení výborné a hudba také. Chtělo by to ovšem víc napětí během celého flmu, které ovšem s blížícím se koncem jde do párádních výšin. 8/10
Gulp (2001)
Parádní jednohubka. :-)
Svolení (2004)
Nedivil bych se kdyby se todle v americe normalne provadelo. :-)
Green Lantern: První let (2009)
Zelená síla mě moc nechytla. Je to čistě o akci a žádné párání s vysvětlováním což je čistě chyba scénáře. Obal okolo je tedy lepší než hnilobný střed. 6/10
Afro Samurai: Resurrection (2009) (TV film)
Afro je čílso jedna, Samuraj. Solidní nářez akce, hudby a anime stylu. ;-) 8/10
Bathory (2008)
Nuda. Nevim v čem zmizely ty prachy...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Film nad filmy. :-) Alespoň pro mne kultovka, která nikdy neomrzí. Nesmrtelné hlášky nenechají nikdy tento film v zapomění.