Recenze (229)
Oscar 2016 (2016) (pořad)
Tenkrát poprvé... Vďaka drahej polovičke som si prvý krát pozrel udelovanie Oscarov a hneď v celej/nezostrihanej dĺžke (aj keď až na druhý deň). Milo ma to prekvapilo a na rozdiel od mnohých mi vôbec nevadil afro-humor. Vzklíčilo vo mne semienko nápadu pozrieť si Oscara budúci rok v priamom prenose. Len to chce trochu väčšiu spoločnosť ;)
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
To najlepšie pre dospelého diváka o pirátskom svete (nie len na vode, ale aj na súši) ▐ 1.séria: 90%▐ 2.séria: 95%▐ 3.séria: 95%▐
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Výborne natočený dokument. Život píše úžasné príbehy.
Nejlepší muži (2012) (TV film)
Pocta mužovi vďaka ktorému tisícky ľudí získali späť sebaúctu a zmysel života.
Umírající zvíře (2008)
Film o tom ako nás čas mení. Ako túžime zostať mladý, atraktívny, nezávislý no s bližiacou starobou sa priority zrazu menia. Niekedy príliš neskoro a niekedy na poslednú chvíľu. Veľmi silný a hĺbavý film, pre mňa s trochu viac pomalým tempom ako by som chcel.
Luther (2010) (seriál)
▐1.séria: 90%▐ 2.séria: 85%▐ 3.séria 95%▐
Riddick: Kronika temna (2004)
Po čase som sa k Ridikovi vrátil a nedá sa mi inak ako hodnotenie zvýšiť O jednu hviezdu.
Doktor Martin (2015) (seriál)
Po veľmi dlhej dobe seriál z "domácej" produkcie, ktorý má zaujal. Možno aj vďaka tomu, že scenáristi majú z čoho čerpať. A navyše kolorit postáv mi veľmi pripomína náš vidiek, viac ako ten český. Po prvých dvoch dieloých 4* Edit po 7.ep. druhej série: Seriál po fajn začiatku stratil dych a osciluje medzi príjemným priemerom a nudnou trápnosťou. Ale stále to považujem za najlepší seriál posledných rokov z CZ/Sk produkcie a rád ho dopozeram až do konca. 3*
Kill Hitler (2005)
Neskutočné koľko krát vyviazol AH smrti len na základe náhod a osudu. V tomto dokumente sú veľmi dobre zhrnuté všetky fakty týkajúce sa neúspešných pokusov zmeniť osud ľudstva odstránením jednej beštie.
Mikrokosmos (1996)
Krásne obrázky, ale ja by som to ocenil aj s doprovodným slovom.