Recenze (73)
Sociální síť (2010)
Prekvapivo dobrý film. Očakával som skôr dáku chronológiu vývoja. Príjemné prekvapenie.
Záměna (2010)
Príjemná oddychová romantická komédia.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Príjemná, dosť infantilná komédia. Ale dobre som sa bavil.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Na predchádzajúcu verziu to zďaleka nemá. Je to trošku sklamanie. Celé to pôsobí dosť B-čkovo.
Machete (2010)
Ješkove oči ono to je úplná blbosť, infantilné brutálne krvavé. Keby to natočil niekto iný, všetci by to považovali za obyčajné Bčko. Napriek tomu sa tam stále niečo deje a človek sa nenudí.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Veľmi pekne spracovaný film. Žiadny stereotyp, vždy sa niečo deje. Samozrejme sem tam sú slabšie chvíľky, ale ako zábava veľmi dobrý film.
Zelená zóna (2010)
Akčne dobre zvládnutý film, človek sa nenudí stále sa niečo deje. Nečakajte však druhý Hurt Locker, dej je úplná blbosť. Odvážny americký vojak vs. zlý washingtonský politik. Stráášne čierno biele a o snívaní ako by sa dali vyriešiť problémy v Iráku.
Bez soucitu (2010)
Konečne dobrá oddychová akčná komédia.
The Collector (2009)
Tak tento film je kombináciou Sám doma so SAW :). Vela krvi, napätie, pomenej logiky a o čo vlastne išlo? Ale dá sa pozerať.
Na hraně temnoty (2010)
Thriller kde sa odvýjajú udalosti ako majú. Žiaden zázrak sa nekoná, no divák má čo pozerať celý časť. Žaidne výrazne hluché miesta. Trochu divná zápletka s trošku divným zakončením ale ako zábava velmi dobré.