Recenze (224)
Piraňa (1978)
po shlednuti jsem se jako mala bala jit i na zachod, aby tam nejaka nevyplavala a nesezrala me xD
Co mám na tobě ráda (2002) (seriál)
videla jsem 2 dily a stacilo...
96 hodin (2008)
tak tohle jsem si uzila!
Duch (1990)
nooo silena romantarna. hlavne nechutna scena, kdy je Molly u toho kruhu, zezadu si k ni sedne Sam a zacnou po sobe patlat tu hlinu. bejt to cokolada, tak mi to nevadi...
Divoké kočky (2000)
kdyby se tam obcas nezjevila Tyra Banks, ktera je vazne nadherna, tak nevim.. prumer. klasickej dej. predvidatelnej. o tom parecku nemluve.bla bla blaaa
Americká krása (1999)
Carol: Začínám mít pocit, že narůstá propast mezi tebou a Jane. Lester: - Nenávidí mě. Carol: - Jen je tvrdohlavá. Lester: - Tebe taky nenávidí. Jsou tam dobré hlášky. ale nemusim mít všechno...
Večeře s April (2003)
zvlastni film. Videla jsem ho jednou, ale byla jsem z nej .. jak to popsat. me si proste dostal ten vztah mezi ni a rodici..
Saw: Hra o přežití (2004)
Konec je naprosto bez chyby. kdo vidi tento film poprve konec ho urcite prekvapi. Jako prekvapil tenkrat me
Zlo mezi námi (2003)
Tak u tohohle jsem taky sedela s pusou dokoran, u sceny kdy Erik vyleje Ottovi kybl s.. ehm vykaly se mi zvedl tedy solidne zaludek.. jinak drama je proste moje a ja tenhle film muzu, cas od casu si ho pustim a vzdycky koukam jak vyvorana mys
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
sojka byla hrozna bonzacka :D zajimalo by me kolik ji Krakonos platil :D