Recenze (148)
Zapomenuté výpravy (2005) (seriál)
Krásný dokument, je je škoda, že na ivysilani nejsou všechny díly. Cestování je nejkrásnější činnost :-)
Město bohů (2002)
I když jsem film viděl už 4x, tak si pořád myslím, že mám ve filmu co objevovat. Je to dokonale srozumitelné a zároveň tak složitě natočené, že film je dokonalý. Člověk si uvědomí jak moc jsme tady bohatý. Nemyslím tím peníze...
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Krásná pohodová pohádka. Možná lepší než pohádky Trošky. Krásná zápletka a příjemný humor. Kudla... :-)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Tento seriál nemá chybu. Nemá psát milion chvál, toho už tady je dost. Jediné co mě trochu mrzí je závěr seriálu, který se podle mého měl více držet toho humoru, než obímání a slz... Ale určitě pět hvězdiček si zaslouží, neví někdo kde se nastavuje šestá :-))
Dobrý Will Hunting (1997)
Výborná scénář a Damon to výborně hraje. Ze začátku jsem si myslel, že film bude o matematických blábolech, ale potom dostane grády a souboj mezi Damonem a Williamse je výbornej... Mohu jen doporučit
Pařba v Bangkoku (2011)
Po výborné jedničce, která přišla s dokonalým nápadem přišla nudná, trapná, převulgarizovaná a napodobující dvojka. Dávám dvě jen proto, že jsem se dokázal dodívat... Doufám, že trojka v Evropě nebude ještě větší odpad a neudělá "nám" ostudu.
Světová safari - cesty za dobrodružstvím II. (1984)
Sledoval jsem seriál jako malej a úplně jsem to žral. Záviděl jsem mu tu volnost a jak vše dokázal. Borec...
Světová safari - cesty za dobrodružstvím (1977)
Sledoval jsem seriál jako malej a úplně jsem to žral. Záviděl jsem mu tu volnost a jak vše dokázal. Borec...
Kabát: Banditi di Praga - Turné 2011 (2011) (koncert)
Deska je dobrá, koncert byl dokonalý. Ovšem návrat do hal se mi zdá poněkud nešťastný. Pamatuji si, když byli prvně venku tak se nemohli vynabažit proč je to lepší. Proč tedy návrat do horšího, netuším...
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Nejlepší díl z celé zatím třídílné série. Dokonalý díl a zábava...