Recenze (8)
Dnes naposled (1958)
Nejlepší film o problematice alkoholismu, který jsem viděl. Herecký koncert hlavních protagonistů.
Zahrada (1968)
Jednoduché, silné a geniální. Koncert pana Hálka a Kopřivy.
Šmejdi (2013)
Tři * především za obsah. Rozhodně dokument, který většina lidí si nepustí znovu. Spíš jako prevence pro seniory, které měli to štěstí a nedostali se do této mely.
Kaiser Kanner Dirigent (2011)
Jak ty rozpory v člověku jsou mi tak blízké...! Nevím, který herec by je zahrál (i když Olda je vlastně nehrál) lépe. Dobrý úlovek pane Portel.
Líbáš jako ďábel (2012)
Jedna * za herecké obsazení (Kaiser, Bartoška, Holubová, Langmajer) a druhá za občasný situační humor (především propagovaný zmíněnými herci)
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Cassel jako Mesrine nepřestává chrchlit sympatie a sebevědomí až do samého konce. Též jeho pokladnice účesů (včetně vousů) je stále bohatá a je radost ho viděl v každém období jeho hektického (i když z filmu dýchá určitá pohoda) života.
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Cassel jako Mesrine dokáže v člověku nabudit zdravé sebevědomí chlapa až zapomene, že je to mimo zákon. Ztvárnění dobové Francie je na jedničku, výběr herců též.
Elysium (2013)
Na tento film od Tvůrce District 9 jsem se těšil od začátků jeho představení. 3 hvězd především pro žánr, který mi je velice blízký, technické zpracování technologie, kterou si umím za pár let představit, za design prostředí, hudbu a za "kratší" stopáž než je v nynější době zvykem. Nedostatky tento film má - rozmazanost kamery při akčních scénách, v některých věcech nelogické a lehkovážné jednání vládnoucí elity a ne moc silný projev hlavního hrdiny. Každopádně Neill Blomkamp je moje krevní skupina. P.S. Ve filmu jsem cítil výjevy z některých PC her (Half-life 2, Deus Ex: Human Revolution)