Recenze (1 406)
Interstellar (2014)
Jsou chvíle, kdy situace v záchvěvu romantiky natlačí slzy na řasy. Třeba, když se tlačí modul na točící se stanici, ale také jsou chvíle, kdy je to prostě přes díru. Ale grafika vesmíru nemá chyb. A i přes šťastný happy end mi ten závěr objetí chyběl. PS: Hoří zelená kukuřice? Ano, ale až v šesté dimenzi ...
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Jeden by řekl, že 2x do stejné řeky nevstoupíš, a ono to evidentně jde i po třetí. Life on Mars je sice v daném žánru nepřekonatelný, a Ashes to Ashes je skvělý dozvuk. Jenže kdo by čekal, že se z hlubin naší minulosti vynoří Svět pod hlavou. Seriál, který dýchá, má zápletku, hrdiny, scénář ... a Sloky, tedy zvuk :o)
Stalingrad (2014) (seriál)
Takhle má vypadat dokument. Žádné 3D projekce bitev. Žádné umělé scenérie. Prostě sestříhaný z historických záběrů. Z mrazivým komentářem. A hezky slušně vysvětleno, jak to vlastně celé bylo ...
Wilsonov (2015)
Jako jsem si říkal, proč mi ten film unikl, že jsem o něm nic neslyšel, ale v půlce už jsem věděl proč. Protože smíchat US s SK a namontovat do toho Čeko ... a nechat to sežrat Adélou?? A čekat zázrak? Zázrak je, že to celé drží pohromadě ... škoda no. Macháček je v tom asi nevině ...
Nepřítel před branami (2001)
To je přesně ten film, kdy nevím které fandit straně ... ale jinak je to dobře odvedená práce. Na obou stranách :o)
Grandhotel Budapešť (2014)
Koukám a koukám, a furt jsem nechápal, jestli to jsou kulisy, nebo ten hotel opravdu někde stojí :o) Jestli i ti herci jsou opravdoví nebo nakreslení. Je to celé až neuvěřitelně sladké, barevné a i ty morbidní chvíle působí až nebezpečně něžně ... PS: Útěk z věznice :o)))
Severní blata (2006)
Prostě drsný syrový sever s vraždou, která je v tamních končinách raritou. A navíc ji rozplétá podivín, a hezky pomalu, pomaloučku, přes nejasnosti, zápletky až k jasnému konci. Dílo které nadchne každého milovníka detektivek ...
Modrý tygr (2012)
Ani toho chudáka tygra to v tom Karlíně nebavilo. Jinak je to škoda, protože to nějaký ten pohádkově animační potencionál má ... ale zazdil do starosta. Zazdil i ty světlé chvilky, kdy to mělo nějaký slušivý nádech. A nejvíce to zabil závěr ...
V podzemí Třetí říše (2004)
Nevěděl jsem, dozvěděl se ... valil woči nad dominantností projektů ...
Příběhy ze záhrobí (1989) (seriál)
Všechny díly jsou postaveny na lidské chamtivosti a mamonu. Některé horší, některé lepší. U některých se zasmějete. U některých politujete herce i režiséra. V celku je to však skvostný a pravdivý zločin na duši diváka ...