Recenze (249)
Forrest Gump (1994)
samozřejmě jedna z nejlepších věcí, co se kdy světu stala, že vzniknul Forrest Gump :-)
Oppenheimer (2023)
opět Nolan geniální 👌 kamera, střih a hlavně ten sound design mě dostal 🔝
Sisu (2022)
průměr… kvality a síly Nobody to nedosahuje 65%
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
stejně kvalitní podívaná jako jednička 85%
Láska a smrt (2023) (seriál)
atmosféra a predevším herecký výkon Elizabeth Olsen na 80%
Neznámá (2006)
hodně náročná věc se skvělou hudbou 80%
Nikdo (2021)
neskutečná prdel 😀
Infinity Pool (2023)
velmi slabý odvar Davida Cronenberga :-(
Alice in Borderland (2020) (seriál)
první season paráda, pak to dost padá dolu
Menu (2022)
výborný ! zásadní myšlenku jako třeba Trojúhelník smutku to úplně nemá, ale zase je to o dost vtipnější 😃