Poslední recenze (962)
Gisaengsu: Deo Geurei (2024) (seriál)
První díl zapínám po čtvrté, předtím jsem pokaždé nudou usnul, první díl prostě musí být naprostá bomba, pokud mě má seriál v tom nepřeberném množství seriálů zaujmout abych mu obětoval drahocenný čas.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Před lety jsem přečetl jedním dechem knižní trilogii, Problém tří těles, Temný les a Vzpomínka na Zemi, a považuji to za nejlepší sci-fi všech dob, naprosto geniální, ale upozorňuji že hardcore scifi, které nemá obdoby. Příběh rozprostírající se v rozmezí tisíců let, je nekompromisní, plný zvratů a dech beroucích rozuzlení. Na zfilmování jsem se těšil neskutečně, plný obav, aby tu náročnou látku Netflix nezvoral, a můžu mít desítky výhrad, ale jsem zatím po prvních 4 dílech spokojen.
Zdravotník (2020)
Trošku přehnaná zápletka o zhrzeném psychopatovy, kterému stavidla jeho šílenství otevře nehoda, která ho upoutá na vozík, a se kterou se nedokáže vyrovnat.