Recenze (218)
Kung Fu Panda (2008)
Nudné, nevtipné.
Otevři oči (1997)
Výborný film , inspirovaný vynikajícím románem UBIK od mistra sci-fi P.K. Dicka.
Lovci lidí (2008)
Přes krátkou stopáž nudný, amatérsky natočený film s nulovou atmosférou jednoduchým (resp. žádným) dějem.
Oni (2008)
Z větší části kopie francouzského Ils, ale i tak (nebo právě proto) je to velmi dobrý horor. Zejména střední pasáž, začátek je poněkud utahaný a konec zase odbytý (ten byl ve francouzské verzi mnohem lepší), ale střední pasáž má grády.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Myslel jsem, že horší než jednička už to být nemůže, mýlil jsem se:-)
Pátek třináctého (1980)
První díl kultovní slasherové serie. Můj žebříček pátků : 2, 1, 4, 3, 5 si drží víceméně slušnou úroveň, pak je spíše komediální 6 a potom už je to slabší 8 a mizerný 7,9 a Jason X.
Noční můra v Elm Street (1984)
První a nejlepší noční můra. Můj žebříček série: 1, 4, 5, 3, 2,7,6
Jason X (2001)
Tohle není Jason!
Halloween (2007)
Úplně jiné pojetí než originál, ubylo napětí a přibylo brutalitky.
Křižník Potěmkin (1925)
Možná že je to klasika, ale pro mě nudná bolševická propaganda. Zlaté Metropolis.