Recenze (189)
Do dobrých rukou (2022)
Fakt překvapení. Člověk čekal další romantickou netflixáckou slátaninu, ale bylo to dobrý.
Ticho před bouří (2019)
Naprosto tragická Anne Hathaway, zasloužila by za to Zlatou malinu a tříletý zákaz činnosti. O 30 minuz míň by tomu filmu výrazně prospělo.
Chudinka (2021)
Slátanina
Neloučení (2022)
Film nabízí krásné scenérie a dechberoucí výhledy a taky neoriginální téma, které dnes už málokoho zaujme. Bohatý architekt jede do Peru postavit superhotel a cestu mu zkříží svobodomyslná krasavice, od jejíž tety je potřeba vykoupit pozemky. Jak to asi dopadne, no jo. Strašně mě iritoval mini a prázdný batoh, slovy jeden, se kterým ti dva vyrazili na několikadenní trek do peruánských hor. Hlavní hrdince by se tam stěží vešla bunda a hřebínek.
Anne+: Film (2021)
Nenásilný film o moderních queer vztazích, polyamorii a hledání sebe sama. Ničím asi nezaskočí, ale scéna ze zkoušení drag kostýmů působila magicky a tu si zapamatuju.
Boží ruka (2021)
Pěkné, ale nuda
Ferry (2021)
Geweldig!!!
Chyby (2021)
Velmi osvěžující.
Bez věcí nad věcí (2018)
Dobrá sonda do našeho světa nekončícího konzumu z nudy, akorát sem tam patetická a příliš romantizující.
Cruella (2021)
Nuda, otravné, nezáživné, neoriginální, mělo to skončit aspoň o 20 minut dřív. Zbytečný film.