Recenze (343)
Avengers: Endgame (2019)
LGBT Cpt. Marvel byla paté kolo u vozu a její přítomnost mi trhala žíly...Black America už jen zavřšil zklamání roku :D
Bohemian Rhapsody (2018)
Nejsem extra Queenař, ale film mi popravdě nic moc nedal. Výborně zahrané, skvělý casting, natočeno vyloženě na efekt. 60-70%
Eric Clapton: život ve dvanácti taktech (2017)
síla....
Oblečen na zabíjení (1980)
Víc hitchcockovské než od hitchcocka. 65%
Zpátky do ringu (2013)
Tomu nešlo dát jinak než plnej. Krásnej film, oba borci skvělí, odlehčené parodování jejich kultovních snímků. Pozitivně naladěný. Gimme one more shot :)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Bylo to takový noo...divný. Aspoň ta asexuální Ridley mi konečně přišla trochu příjemnější napohled. Kdo tohle prohlásí za nejlepší epizodu si musí na něčem pěkně frčet. Záporák bídnej a pár gagů s morčatama a zrzkama z toho zázrak neudělaj. Hamill asi nejsvětlejší bod, společeně s audiovizuálem...ale ten beru jako samozřejmost. 60%
Temný případ (2014) (seriál)
Dobře natočené...zbytečně roztahané. K druhé sérii se asi ani neodhodlám
Dunkerk (2017)
Film stvořený pro kino. Dechberoucí záběry a atmosféra. Hardy je zase skvělej, ikdyž má skrytou půlku xichtu (not fair). Harry Styles překvapil. Zimmerova hudba perfektně navodila atmosféru, bohužel tento soundtrack je sám o sobě neposlouchatelný bez vizuální stránky, což je škoda, protože jeho předchozí díla si pouštím docela rád a pravidelně. Nicméně svoji podstatu splnil. Očekávám, že Chris bude letos útočit na sošky v hodně kategoriích. 85%
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Clint zase na pána! Prosté, ale přitom působivé. Moc příjemné překvapení
Oasis: Supersonic (2016)
Nikdy jsem nebyl fanda Gallagherů jako lidí, ale jejich muziku uznávám...Noel je géniální skladatel a to mu nikdo neupře. Dokument provází kapelu během nejslavnějších 2-3 let...možná díky bohu. Pro fandy i nefandy věřím, že přínosný kousek