Recenze (785)
Studio 666 (2022)
Je to brak, ale predpokladám, že to bol zámer spraviť z toho brakový slasher - stačí sa len pozrieť na tie smiešne triky :-)) Vidím, že nie každému to sadlo, ale ja som sa na tom bavil slušne a už len za posteľovú scénu sa nedá ísť pod štyri * :-))) Len škoda, že Taylor to má už za sebou. R.I.P.
S nasazením života (1993)
Malkovich riadny psychopat, inak taký normálny thriller, ktorý neurazí, ale ani nenadchne.
Terminál (2004)
Catherine <3
Věčný Jožo aneb Jak jsem potkal hvězdu (2020)
Pekný dokument, ale myslím si, že sa dal spraviť aj lepšie a viac do hĺbky. Ale pochybujem, že Ráž by to takto chcel. Ku koncu som už v kine zaspával, čo bolo zapríčinené buď ku koncu už trochu rozmáhajúcou sa nudou, alebo tým, že som málo spal poslednú noc a vstával o šiestej ráno do práce :))
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Ušlo to, ale rozmýšľal som, či nápad na tento film zase tí Nemci od niekoho neopajcli. Takže na dnešný večer je na rade taliansky originál :)
Útěk (2018)
Poliaci sa teda s týmto filmom veľmi nevytiahli. Strašná bieda s takým koncom, že človeku je jedno jak to vlastne dopadlo. Jedna hviezda len za snahu.
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Keby to mohlo byť v HD, tak by to bolo za 6*.
Teorie všeho (2014)
Jo, pekný film a rešpekt Redmaynemu za stvárnenie Hawkinga, ale za srdce ma až tak nechytil.
Rammstein: Paris (2016) (koncert)
Fantastická šou, výborný playlist, pre niekoho možno nestráviteľný prístup režiséra alá 1500 strihov za pesničku (asi preto trvalo vydať tento materiál tak dlho :D), ale mne to až tak nevadilo, proste Åkerlund mal svoj umelecký zámer a ten sa mu podarilo realizovať na 100% a vo videografii Rammstein je tento koncertný film jedinečnou položkou. Za menej ako 5* to opäť nepôjde.
Miluj mě, prosím (2004)
Pekná romantika.