Poslední recenze (1 689)
Abigail (2024)
Kvôli Melisse ťahám hodnotenie nad priemer, aj keď mi to furt niečo pripomínalo, oceňujem celkom podarený mix okukaných zápletiek, a keďže to má slušné tempo a spád, nemal som čas hlbšie sa zamyslieť, čo za kravinku to sledujem, takže 60%.
Její tělo (2023)
Veľmi povrchné spracovanie celkom interesantnej a vábivej témy, priznám sa, že Lea zostala mnou neobjavená, a tak nemôžem hodnotiť, či jej znudený výraz bol len režisérskou štylizáciou, alebo sa tak Andrea v skutočnosti pri práci tvárila, vôbec som nepochopil vsunutie jednej čisto pornografickej momentky do síce šteklivého ale v celkovom kontexte úplne dramatického celku, pôsobilo to úplne zbytočne, takže 35%.
Tři mušketýři: Milady (2023)
Moje očakávania sa nenaplnili, skôr by som uprednostnil jeden ohromne dlhý jednoliaty celok, ako dve samostatné časti, Dvojka dosť zaostala nielen zápletkami, ale aj prepracovaním scén, niekedy som sa strácal v príbehu, niekedy som nevedel rozoznať partizánov od fašistov, čo je pri vychutnávaní akčných scén dosť problém, takže 65%.