Recenze (1 045)
Kněžna Libuše (2008)
To je ryzí amatéřina s pár známými českými herci, kteří by se za svou účast na téhle zhůvěřilosti měli zodpovídat před ribunálem.
Smrtící parazit (2009)
Epizoda Akt X, která si hrála s podobným tématem byla daleko atmosferičtější.
Grotesque (2009)
Tohle nemá s filmem nic společnýho. Zorazení násilí není ani tolik šokjící jak jsem čekal. Ale asi už jsem obroušen předešlými zkušenostmi... :-))
Skutečné Amityville – Dům hrůzy (2005) (TV film)
z tohohle dokumentu fakt mrazí.
Umění akce (2002)
Čekal jsem, že se dozvím trochu o tvorbě choreografie a ne o školách kung-fu abůhví čeho ještě, ale i tak je to hodně povedený dokument mapující historii akčních bojových filmů.
Orphan (2009)
Po delší době skutečně originální nápad. Spíš než horor je to ale thriller.
Iron Man (1966) (seriál)
Pamatuju pár dílů na cartoon Network a tehdy mě to dost bralo... :-)
Ex Drummer (2007)
I když se tenhle film zcela vymyká hlavnímu proudu a vůbec tomu, na co jste zvyklí, tak by se připodobnit dal. Alespoň mě se občas blížil našim Mistrům. Ale tohle je nesrovnatelně větší nářez. Výborný pohled do punku a skvělá muzika. MONGOLOID! Aaaaaaaaaaaaaaa... Jo, a navrch tady zmiňovaný půlmetrový péro. :-D
Přenašeči (2009)
Snaha o studii lidského charakteru v postapokalyptickém světě. Aby vás to zasáhlo, tak na to je to příliš okaté a povrchní. Proto vám po skončení filmu zůstane na mysli, že téhle zápletce zkrátka nejvíc sedí žánr komedie (Zombieland) nebo hororu (Úsvit mrtvých).
Turnaj zabijáků (2009)
Pokus o novou kultovku, který podle trailerů sliboval mnohé, ale nakonec se nic zásadního nekoná. Jediná skutečně sympatická postava je otec Macavoy v podání Roberta Carlylea. Naopak Ving Rhames a jeho závěrečné "Why?" působí až směšně.