Recenze (225)
Křižník Potěmkin (1925)
jedna hvězdička dolů, protože přece jen je to propaganda. I když v podstatě geniální.
Mechanik (2004)
Díky fantastickému Baleovi spíše jako psychologický film o tom, jak se dá přijít o rozum - za ****. Jako thriller by to bylo spíš za 50%, ale motiv žlutejch lístečků (který denně používám) je dobrej.
Zkrocená hora (2005)
Nedávám 5*, ale ani nevím proč. Něco mi tam nesedělo, ale nevím co. Každopádně fantastický exteriéry, režie a herci. Ledger přesnej a Gyllenhaal roztomilej (až to bolí). Milostný scény nejen důvěryhodný, ale i krásný. Dva pěkný kovbojové jsou lepší než jeden:-)
Na čem nejvíc záleží (2001)
Přeslazený rodinný drama. Ale problém bohaté rodiny-chudé rodiny se mi líbil.
Hostel (2005)
Je to odfláknuté po téměř po všech stránkách. Jako Češku mě štve to, že si Roth nedal žádnou práci s detaily. Ale jinak si my ani Slováci stěžovat nemusíme. Němci i Američani vypadají jako úchylný zvířata a Rusové tam taky mají svoji roli...Evropa je prostě drsná a Američani blbí, ale horor to tedy rozhodně není. Jako komedie docela dobrý.