Recenze (15)
Vražedná zátoka (2018) (TV film)
No to byla blbost na n-tou. Vydržel jsem do konce a ponesu si trvalé následky.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pane bože za co?! Dvě a čtvrt hodiny ztraceného života. Tenhle žánr jde absoutně mimo mně.
Mumie (2017)
Že bych byl unešený z nové Mumie se nedá říct. Z kina jsem odcházel rozpačitý. Vadil mi totálně pošahaný scenář, celému filmu chybí vyváženost a nezachraňují to ani celkem povedené zombie scény.
Mazaní hoši (1998)
Filmům s podobným "humorem" jaksi nerozumím. Bída z nouzí. 15%
Záhada Hory mrtvých (2013)
Tak hrozbou slátaninu jsem už dlouho neviděl. Příběh po stopách tragické Dyatlovy výpravy jsem si představoval úplně jinak. Měl jsem co dělat, abych vydržel do konce. A tak jsem se na ten film těšil do prkýnka. 15%
Nová Země (2008)
Očekával jsem málo, ale uviděl jsem hodně. Zajímavý příběh, chvilkama celkem slušná řežba. Bodík navíc za tu nádhernou krajinu.
Černá smrt (2010)
Kamera je místy naprosto příšerná, ale film má svou atmosféru a taky výborný příběh. Nízkorozpočtový snímek zasazený do středověku kde o krvavé scény není nouze. 4 body + 1/2
Kdysi byli bojovníky (1994)
Drsný, reálný, brutální a taky hodně mrazivý film, který mě nenechal ani na chvilku vydechnout. 5 hvězdiček bez rozmýšlení.
Úder otevřenou dlaní (1983)
Kdysi jsem na tento film zašel do kina za slevněnky a byl z něho nadšen. Dnes již mé nadšení opadalo, ale rád na tuto dobu vzpomínám. 75% za poraženého rusa, nedokonalý děj a souboje, ale taky za pobavení a oddych.
Špatně rozdané karty (2004)
Velmi podařený snímek ze života jednoho smolaře, falešném kamarádství, který vás nenechá vydechnout. Ve filmu necybí hrubé násilí, skvělá kamera. Soundtrack si mimojiné vzali na mušku nořští Ulver.