Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Celosvětově proslulý seriál, který asi nemusím nikomu připomínat. Je to nejdelé vysílaný seriál v historii. Jeden z mála amerických seriálů, který si umí udělat srandu z vlastního národu. Špičkový smysl pro humor a vynalézavost scénaristů je ucti hodná. Já dávám tomuto seriálu 99,9%
Útěk z vězení (2005)
Hrdinové (2006)
Akční sci-fi seriál o lidech z nadlidskými schopnostmi mě opravdu dostal. Zamotané ale vždy vyřešené zápletky dodávají seriálu napínavý průběh. Děj se neskutečně prolíná. Já dávám tomuto seriálu 92%.
Knight Rider - Legenda se vrací (2008)
Snaha pokračovat v legendárním televizním seriálu Knight rider se bohůžel nepovedla. Někdy až moc umělé scénky a celkově nereálný dojem. (co se týče akčních scén po celém světě, kam se Michael Tracer dostane ve svém Mustangu GT500). Jelikož jsem velký fanda Knight ridera je to pro mě velkým zklamáním.
Ztraceni (2004)
Futurama (1999)
Seriál od tvůrců simpsonů. Narozdíl od Simpsonů si Futurama utahuje z celého světa, kdežto Simpsoni se zaměřovali spíše na Ameriku. Určitě se jedná o povedený animovaný seriál. Škoda jen, že je zatim tak málo dílů.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
My z Kačerova (1987)
Walt Disney to vždy z kreslenýma pohádkama výborně uměl. Jeho úžasné pohádky jsem "žral" už jako dítě a rád se na ně podívám i v dospělosti. My z kačerova nejsou žádnou vyjímkou. Naopak jsou mnohem lepší, než jeho ostatní pohádky a příběhy. Proto hodnotím kladně.
Přátelé (1994)
Tenhle seriál je tak úžasnej a skvělej, že jsem ho shlédl za 14 dní. Jak si člověk pustí jednu epizodu, tak si hned musí pustit epizodu další a takhle je to ve všech deseti sériích. Vřele doporučuji pro pobavení a odpočinutí od všedních věcí :-)