Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Firefly (2002)
Teorie velkého třesku (2007)
Life on Mars (2006)
Black Books (2000)
Carnivale (2003)
jeden z mojich najoblubenejsich serialov. vecna skoda ze po druhej serii skoncil..
jeden z mojich najoblubenejsich serialov. vecna skoda ze po druhej serii skoncil..