Poslední recenze (237)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Ne ze by to nemelo v sobe spoustu chyb a blbosti a trapnosti... Ale presto jde o naprosto vyjimecny serial s neskutecnym hereckym vykonem Vetcheho a Soboty.. A vlastne i zbytku osazenstva..
Ztraceni (2004) (seriál)
Vadi mi naprosta plytkost a brutalni hra na efekt. Ano sleduje se to dobre, ano tesite se na dalsi dil, ale kdyz se zamyslite co ze jste to vlastne videli, co i z toho odnest muzete vetsinou smutne konstatovat NIC.. Pouze instantni zabavu, coz vzhledem k tomu jak se to tvari vazne je pro me problem.. V tehle podobe, nic pro me..
VALL-I (2008)
Z meho pohledu naprosto precenovany ne zabavny film nesouci se na vlne dnes velice popularnich animaku.. Prekvapila me absence povedenych vtipu (za vtip nepovazuji kdejake srazky a podobne, zvlaste kdyz uz sme je tolikrat videli jinde). Celkove - obrovske zklamani a dve hvezdy jsou jenom za dobrou grafiku..